وب سرویس تور سپهر

وب سرویس تور سپهر

وب سرویس تور سپهر، جدیدترین سرویس این شرکت است که به آژانس‌های مسافرتی ارائه می‌شود. این قابلیت باعث شده تا بتوان بیش از پیش برای خدمات گردشگری روی آن حساب کرد. اگر مالک آژانس مسافرتی هستید، این وبسرویس می‌تواند یک گزینه خوب برای رزرو بلیط و تور باشد. در این مقاله به بررسی و معرفی این سرویس می‌پردازیم.

وب سرویس چیست؟


وب سرویس نوعی نرم افزار برای پشتیبانی از 2 شبکه است. به نحوی که از سیستمی برای سیستم دیگر سرویس دریافت می‌کند. امروزه وب سرویس‌ها در موارد گوناگونی مانند رزرو بلیط، خدمات بانکی و غیره کاربرد دارند. در گردشگری نیز وب سرویس های مختلفی هستند که برای یک آژانس مسافرتی بسیار حائز اهمیت است. در یک مقاله جداگانه همه وب سرویس های گردشگری معرفی شده اند.

در این میان وب سرویس سپهر قابلیت جدیدی اضافه کرده که امکان رزرو بلیط و تور را فراهم می‌کند. قابلیت‌های مختلف این نرم افزار باعث شده تا برای آژانس‌های مسافرتی برای فروش تور از آن استفاده کنند.

معرفی وب سرویس جدید سپهر


این فناوری جدیدترین سرویس کاربردی است که به تازگی توسط سپهر ارائه شده و یک تحول اساسی در وب سرویس های گردشگری به حساب می‌آید. یک آژانس مسافرتی با استفاده از این وبسرویس می‌تواند از این پس علاوه بر رزرو بلیط، تور را هم به صورت وب سرویسی ارائه دهد. وب سرویس تور سپهر، تورهای متعددی را از قبل تعریف کرده که در اختیار آژانس‌های مسافرتی قرار می‌گیرد. شما با پیاده‌سازی این وب سرویس بر روی سایت آژانس خود می‌توانید به انواع تورها دسترسی پیدا کنید. امکان رزرو تور به صورت ساده و آسان در این وب سرویس سپهر وجود دارد و که شما را راحت می‌کند وی یک مزیت رقابتی برای سایت آژانس شما فراهم می‌کند. مهم تر از همه اینکه با کمک آن دیگر نیازی به استفاده از روش‌های پچیده برای رزرو تور ندارید و به سادگی میتوانید رزرو تور را برای مسافران خود انجام دهید.

وب سرویس تور
وب سرویس تور

خدمات ویژه این سرویس برای آژانس‌های مسافرتی


از جمله ویژگی‌های این وب سرویس می‌توان به امکان گزارش گیری، ساخت حساب کاربری و دریافت آمار اشاره کرد. همچنین به تمام جزئیات مربوط به تور و مشتریان دسترسی خواهید داشت که به شما در برنامه‌ریزی بهتر کمک می‌کند. پیاده‌سازی وب سرویس تورهای سپهر نیز کار سختی نیست و پروسه پیچیده‌ای ندارد. همچنین به سادگی می‌توان با آن کار کرد و در کمترین زمان رزرو را قطعی کرد.

خرید وب سرویس تور سپهر، راه اندازی و قیمت


شاید این سوال برایتان به وجود آید که چگونه می‌توان اقدام به خرید وب سرویس تور سپهر کرد. برای دریافت و اجرای این وب سرویس می‌توانید از شرکت‌های فعال در این حوزه مانند مجموعه پرگان سیستم کمک بگیرید. آن‌ها با ذکر جزئیات تمام موارد لازم را به شما اعلام می‌کنند تا بتوانید یک خرید اگاهانه داشته باشید.

سپهر؛ بهترین وب سرویس تور


وب سرویس تور سپهر یکی از جدیدترین فناوری‌های ایرانی در صنعت گردشگری است. اگر فعال در این حوزه هستید حتما به وب سرویس نیاز پیدا می‌کنید. اگر تمایل دارید تا درباره شرایط اخذ وب سرویس سپهر بیشتر بدانید کارشناسان ما در کنار شما هستند. برای کسب اطلاعات بیشتر کافیست با ما تماس بگیرید و از جزئیات آگاه شوید. همچنین اگر خواهان کسب اطلاعات لازم درباره انواع وب سرویس‌ها هستید پیشنهاد می‌کنیم که مقاله وب سرویس‌های گردشگری را از دست ندهید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *