وب سرویس سپهر

وب سرویس سپهر

امروزه وب سرویس‌ها به سفر گردشگران سرعت می‌بخشند. به نحوی که دیگر نیازی به طی کردن پروسه طولانی خرید نیستید. در این میان وب سرویس سپهر یکی از محبوب‌ترین وب سرویس‌ها در حوزه خرید بلیط است. این نوع وب سرویس به شما کمک می‌کند تا بتوانید بلیط سفر را طی مدت زمان کمی خریداری کنید. امروزه وب سرویس سپهر توسط آژانس‌های مسافرتی زیادی استفاده می‌شود. در این مقاله به معرفی این وب سرویس می‌پردازیم و اطلاعات لازم را در اختیارتان قرار می‌دهیم.

وب سرویس چیست؟


وب سرویس نوعی پل ارتباطی در بستر وب است که اطلاعات میان 2 نرم افزار را جا به جا می‌کند. امروزه وب سرویس‌ها نقش مهمی در صنعت گردشگری دارند. به نحوی که باعث اتصال آژانس مسافرتی با عرضه‌کننده بلیط هواپیما یا هتل می‌شوند. با این کار دیگر نیازی به طی کردن پروسه اداری برای تامین خدمات گردشگری نیستید. وب سرویس‌ها در عین وابسته نبودن ارتباط بین نرم افزار و مشتری را آسان می‌کنند. همچنین اطلاعات را در پلتفرم‌های مختلف یکپارچه‌سازی می‌کنند. امروزه وب سرویس‌ها در رزرو بلیط هواپیما، قطار، بیمه مسافرتی و رزرو هتل نقش فراوانی دارند. به طوری که خدمات سفر را به بهترین شکل در سریع‌ترین زمان عرضه می‌کنند.

وب سرویس چیست
وب سرویس چیست

معرفی وب سرویس سپهر


وب سرویس سپهر یکی از پیشرفته‌ترین فناوری‌ها در حوزه رزرواسیون است. این وب سرویس امکان خرید و فروش بلیط هواپیما را فراهم می‌کند و طی مدت زمان کمی پروسه رزرو را انجام می‌دهد. وب سرویس سپهر به مالکان آژانس‌های مسافرتی کمک می‌کند تا بتوانند بلیط هواپیما مسافران خود را به طور دقیق و سریع رزرو کنند. به همین دلیل مبادله‌ای حساب شده با ایرلاین‌ها، آژانس‌های مسافرتی و فروشندگان بلیط دارد.

خدمات وب سرویس سپهر


وب سرویس سپهر به عنوان یک بانک اطلاعاتی فروش بلیط فعالیت می‌کند. رزرو بلیط هواپیما داخلی و خارجی از جمله اصلی‌ترین کاری است که این سیستم انجام می‌دهد. وب سرویس سپهر می‌تواند تمام پروازهای سیستمی و چارتری را نشان دهد و امکان خرید بلیط را مهیا کند. همچنین از طریق آن می‌توانید نوع بلیط را مشخص کرده و مناسب‌ترین گزینه را پیدا کنید. در این وب سرویس امکان رزرو، خرید و کنسلی وجود دارد که قابلیت‌های گوناگونی را در اختیارتان قرار می‌دهد. با کمک وب سرویس سپهر می‌توانید تراکنش مالی را در فضایی ایمن انجام دهید و گزارش‌ مالی بگیرید.

امکانات وب سرویس سپهر


یکی از مهم‌ترین امکانات وب سرویس سپهر قابلیت ساخت حساب کاربری است. به نحوی که بتوانید پنل کاربری ایجاد کرده و سوابق خرید خود را مدیریت کنید. با کمک پنل اختصاصی وب سرویس سپهر می‌توان خدمات را شخصی‌سازی کرده و رفاه بیشتری به دست آورد. به نحوی که بسته به سلیقه و نیازتان می‌توانید خدمات را دریافت کنید. اگر مالک آژانس مسافرتی هستید با کمک این قابلیت می‌توان پیشنهادات ویژه به گردشگران ارائه داد. ذخیره قراردادها همکاری و بررسی میزان همکاری از دیگر قابلیت‌های وب سرویس سپهر است که کار با آن را آسان‌تر می‌کند. همچنین با کمک آن می‌توان برای کاربران پیغام ارسال کرده و نیاز آن‌ها را برطرف کرد. امکان خرید اعتباری و سطح‌بندی کاربران نیز از دیگر قابلیت‌های وب سرویس سپهر است که بد نیست بدانید.

وب سرویس سپهر در چه بستری است؟


وب سرویس سپهر بر بستر نرم افزار آنلاین BasisFly طراحی شده است. این نرم افزار به طور پیشرفته طراحی شده است و مزیت‌های فراوانی دارد. وب سرویس سپهر در این نرم افزار نیاز به نصب ندارد و طی آن از یک سیستم ابری بهره‌مند می‌شوید. یعنی تنها با کمک مرورگر و اینترنت می‌توانید از وب سرویس استفاده کرد و در فضای ابری اطلاعات خود را ذخیره نمایید. در این روش احتیاجی به سیستم‌های سنتی و ذخیره اطلاعات وجود ندارد. به طوری که هر وقت به اطلاعات خود نیاز پیدا کردید به آن‌ها دسترسی خواهید داشت. سرعت بالا نیز از دیگر مزیت‌های این بستر است که نتایج جستجو را خیلی سریع در اختیارتان قرار می‌دهد.

انواع وب سرویس سپهر


وب سرویس سپهر 2 نوع خدمات دارد. یکی از آن‌ها وب سرویس مستقیم نام دارد که طی آن می‌توان مستقیما پرواز از یک آژانس خاص را رزرو کنند. اما اگر تمایل نداشته باشید با آژانس‌های زیر مجموعه سپهر ارتباط برقرار کنید می‌توانید از وب سرویس سپهر هاب استفاده کنید. در این پروسه وب سرویس سپهر با تامین کنندگان خود ارتباط برقرار می‌کند. در این سیستم سرویس‌دهی تنها توسط این وب سرویس انجام می‌شود.

جمع بندی


وب سرویس سپهر یکی از کاربردی‌ترین وب سرویس‌هایی است که آژانس‌های مسافرتی از آن استفاده می‌کنند. از آنجایی که این سیستم قابلیت‌های فراوانی محبوبیت آن هم زیاد است. اگر قصد تهیه وب سرویس دارید می‌توانید روی کمک پرگان حساب کنید. جهت کسب اطلاعات بیشتر با همکاران ما تماس بگیرید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *