ایتا افزایش ممبر
ایتا افزایش ممبر

افزایش ممبر ایتا

ایتا یکی از شبکه‌های اجتماعی داخلی است که به تازگی در میان کاربران موبایل ایرانی محبوبیت پیدا کرده و خیلی از کسب کارها و فروشگاه های اینترنتی در این شبکه اجتماعی فعالیت خودشان را شروع کرده‌اند. در همین راستا نیاز به انجام تبلیغات در ایتا به شدت احساس می‌شود. ما به کمک روش پاپ آپ، امکان عضو گیری برای کانال‌های ایتا را فراهم کردیم. به این صورت که آدرس کانال شما به تعداد زیادی کاربر موبایل ارسال خواهد شد و آنها بستگی به کانال شما و خدماتی که ارائه می‌کنید، عضو کانال شما خواهند شد. این روش تبلیغاتی موثرترین و کم هزینه‌ترین روش تبلیغ در ایتا است.

ایتا افزایش ممبر
ایتا افزایش ممبر

بهترین روش عضو گیری در ایتا چیست؟

با توجه به تعداد زیاد بازدید کنندگانی که از طریق تبلیغ پاپ آپ به کانال شما سرازیر خواهند شد، قطعا پست های شما تعداد قابل توجهی بازدید پیدا خواهند کرد. جهت بالا بردن آمار عضو ها در کانال شما ، بهتر است به پست های اخیر، عکس پروفایل و متن بیو کانال خود توجه ویژه ای بکنید.

سریع تر از همیشه

عکس نرم افزار روبیکا
عکس موبایل روبیکا

افزایش عضو از طریق تبلیغ پاپ آپ

 

افزایش عضو در این نوع تبلیغ کاملا به کانال شما بستگی دارد. اتفاقی که در تبلیغ پاپ آپ ایتا می‌افتد این است که کانال شما به تعداد زیادی کاربر نمایش داده می‌شود، حالا اینکه چه تعداد از این کاربران عضو کانال شما شوند، کاملا به جذابیت کانال تان بستگی دارد، به صورت تجربی کانال شما می‌تواند از ۵۰ فالور تا ۱۰۰۰ عضو از این تبلیغ جذب کند. پس بهتر است قبل از اینکه این تبلیغ را امتحان کنید، کمی برای مخاطبانتان جذابیت ایجاد کنید. معمولا استفاده از عکس مناسب برای پروفایل، نوشتن متن بیو خوب و جذاب، استفاده از عکس‌ها و محتوای جذاب برای ۱۰ پست آخر ، برگزاری مسابقه و قرعه کشی ، تاثیر خیلی زیادی در جذب عضو برای کانال شما خواهد داشت.

عکس نرم افزار روبیکا
عکس موبایل روبیکا
عکس نرم افزار روبیکا

سریع تر از همیشه

تبلیغ پاپ آپ مناسب چه کانال هایی هست؟

 

با توجه به سبک اجرای تبلیغ پاپ آپ ، اگر کانال شما مخاطب عام دارد، شک نکنید که از این تبلیغ بازخورد خوبی می‌گیرید.در صورتی که یک کانال تازه تاسیس دارید و هنوز تعداد عضو هایتان کم است، بهتر است ابتدا تعداد عضوهای خودتان را افزایش بدهید سپس اقدام به انجام این تبلیغ کنید.

اگر سوال خود را در سوالات متداول پیدا نکردید، از طریق فرم روبه رو برای ما ارسال کنید

سوالات متداول افزایش ممبر ایتا

و پاسخ به سوالات شما

پرگان سیستم با چه روشی اقدام به افزایش مخاطبان کانال ایتا می‌کند؟

پرگان سیستم با روش تبلیغ پاپ آپ، لینک و آدرس کانال را به تعداد زیادی از کاربر موبایل ارسال می‌کند.

برای بالا بردن اعضای عضو کانال چه اقداماتی لازم است انجام دهیم؟

بهتر است به پست‎‌ها، پروفایل و بیو خود توجه ویژه‌ای کنید. سپس بعد از مدتی که کاربران کانال بیشتر شد اقدام به تبلیغ پاپ آپ کنید.

بهترین و ارزان‌ترین روش تبلیغاتی در ایتا چیست؟

تبلیغ از طریق پاپ آپ ارزان‌ترین و بهترین روش تبلیغ در پاپ آپ است.

از ما بپرسید

سوال خود را برای ما ارسال کنید
اگر هنوز پاسخ سوال خود را پیدا نکرده اید از طریق فرم زیر برای ما ارسال کنید ما سریع پاسخ خواهیم داد.