نرم افزار گردشگری پرگان
نرم افزار گردشگری پرگان

طراحی سایت گردشگری

سال ها تجربه در طراحی سایت های گردشگری

نرم افزار گردشگری پرگان
نرم افزار گردشگری پرگان
تولید محتوای گردشگری
تولید محتوای گردشگری

نکاتی در وب سایت گردشگری که باید به آن توجه کرد

با وجود بسیاری از آژانس‌های مسافرتی که خدمات گردشگری ارائه می‌دهند ، طراحی وب سایت آژانس مسافرتی تنها چیزی است که شما را برای ایستادگی در جمع رقبا باقی نگه می دارد. به محض ارائه یک محصول یا مشاغل مبتنی بر گردشگری ، وظیفه شماست که منابع آنلاین مناسب را ایجاد کنید که بازدیدکنندگان بالقوه را به استفاده از خدمات شما ترغیب کند.

مردم همیشه در جستجوی منابع آنلاین هستند که برای آنها مفید واقع شود. آنها از طریق اینترنت تلاش می‌کنند تا تور مناسب ، هتل خوب و جاذبه‌های گردشگری مقصد مورد نظر را پیدا کرده تا تصمیم بگیرند که آیا مکانی واقعا ارزش بازدید دارد یا خیر. وب سایت گردشگری قدرتمند برای آژانس شما روش خوبی برای کمک به بازدیدکنندگان شما برای انتخاب صحیح است. به همین دلیل توسعه وب سایت گردشگری مهم است و باید در سریع ترین زمان ممکن آن را برای خود راه اندازی کنید.

طراحی واکنش گرا همیشه اهمیت دارد

 

چگونه بهترین طراحی وب سایت گردشگری را ایجاد می‌کنید؟ شما می توانید انواع مختلفی از قالب های مختلف را برای انواع مخاطبان انتخاب کنید. برخی از این قالب ها رایگان هستند و برخی دیگر قیمت کمی دارند. این الگو تنها آغاز است ، و به خودی خود ، باعث نمی شود وب سایت شما از صدها منبع دیگر متمایز شود.

شما همچنین باید تعداد فزاینده کاربران تلفن همراه را در مخاطبان خود در نظر بگیرید. به همین دلیل ، طراحی واکنشگرا(رسپانسیو) ضروری است. مأموریت اینجاست که علی رغم ابعاد دستگاه و اندازه صفحه ، یک نمای کلی و مطلوب از صفحه ارائه دهید. شما هرگز نباید این ویژگی را دست کم بگیرید ، زیرا عدم وجود آن ممکن است منجر به کاهش متوسط زمان بازدید در سایت و نرخ تبدیل پایین تر شود.

طراحی جذاب وب سایت گردشگری

 

طراحی ، همه چیز و اولین چیزی است که باید هنگام تصمیم گیری برای ایجاد یک وب سایت گردشگری به آن فکر کنید ، زیرا این اولین تصوری است که مشتریان بالقوه شما هنگام بازدید از سایت شما خواهند داشت. سبک سایت شما کمک می کند تا کاربر مجددا به سایت شما مراجعه کند و یا آن را با دوستان و خانواده خود به اشتراک بگذارد. البته محتوا نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. ممکن است شما یک انیمیشن جذاب یا ویدئو های پیشرفته ای ایجاد کنید ، اما در صورت عدم جذب مخاطب ، هیچ فایده ای برای استفاده آنها نخواهد داشت. همیشه به خاطر داشته باشید که کاربران به دنبال اطلاعاتی هستند که مفید باشد.

سعی کنید با استفاده از ابزاری مانند پست های وبلاگ ، راهنمای مسافرتی ، عکس از شهرها و مکانهای خاص ، فیلم های جذاب و … توجه مخاطبان را جلب کنید. اطمینان حاصل کنید که وب سایت شما با کلیه شبکه های اجتماعی اصلی مرتبط شده است و به کاربران امکان می دهد اطلاعات لازم و قسمت هایی از محتوای مورد نظر را به اشتراک بگذارند. فیلم ها همیشه در هر زمان که شما نیاز به افزایش سطح ارتباط با مخاطب خود دارید، عالی هستند.

 

استفاه از وبلاگ و شبکه های اجتماعی

 

همه وب سایت های گردشگری به یک وبلاگ احتیاج دارند. از یک طرف ، این یک ابزار مناسب برای ارتقاء سئو سایت است. از طرف دیگر ، می تواند راهنمای شما برای فضاهای اجتماعی باشد که کاربران محتوای خود را به اشتراک می گذارند. برای اینکه پست های شما بازدید خوبی پیدا کنند ، اطمینان حاصل کنید که هر پست  و وبلاگ دارای ویژگی های اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی است. اکنون فیس بوک ابزارهای پیشرفته تری را برای تبلیغ صفحه شما ارائه می دهد. برای مثال می توانید از استفاده از مقالات فوری ، که منجر به تعامل بهتر و تحویل سریعتر محتوا می شود ، بهره مند شوید.

 

سعی کنید با استفاده از ابزاری مانند پست های وبلاگ ، راهنمای مسافرتی ، عکس از شهرها و مکانهای خاص ، فیلم های جذاب و … توجه مخاطبان را جلب کنید. اطمینان حاصل کنید که وب سایت شما با کلیه شبکه های اجتماعی اصلی مرتبط شده است و به کاربران امکان می دهد اطلاعات لازم و قسمت هایی از محتوای مورد نظر را به اشتراک بگذارند. فیلم ها همیشه در هر زمان که شما نیاز به افزایش سطح ارتباط با مخاطب خود دارید، عالی هستند.

 

به پرگان سیستم اعتماد کنید

در صورتی که شما صاحب یک وب سایت گردشگری هستید و در بهتر شدن وضعیت سئو سایت خود به بن بست رسیده اید، تیم فنی سئو پرگان سیستم به صورت رایگان در خصوص بهبود سئو سایت به شما مشاوره خواهند داد. این شرکت تخصصی در زمینه طراحی سایت و سئو گردشگری فعالیت می‌کند و به خوبی این صنعت و مخاطبانش را میشناسد و مشاوره مفیدی در این زمینه به شما ارائه خواهد داد.

 

عکس نرم افزار گردشگری
عکس نرم افزار گردشگری

 رزرو آنلاین محصولات گردشگری

 

یکی از مهمترین جنبه های وب سایت شما ادغام با سیستم رزرو آنلاین پرگان است تا اطمینان حاصل کنید که هرگز یک فروش را از دست نخواهید داد و هرگز پتانسیل فروش آنلاین رو از دست نخواهید داد. در پرگان سیستم ما با شرکت ها و وب سرویس های متعددی کار کرده ایم که بستری مناسب جهت رزرو آنلاین را برای شما به وجود بیاوریم. پرگان یک راه حل مناسب برای تبدیل وب سایت شما به موتور رزرو تور ، پرواز، هتل ، بیمه و سایر خدمات گردشگری است.

عکس نرم افزار گردشگری
عکس نرم افزار گردشگری

نمونه کارها

چرا پرگان سیستم ؟

 

آنچه وب سایت های گردشگری ما را بسیار ویژه می کند ، تلاش ما برای ایجاد بهترین وب سایتهای ممکن است. توجه به جزئیات ، انتخاب خیره کننده ترین تصاویر ، طراحی اتد گرافیکی وب سایت، طراحی رسپانسیو ، سازگار با انواع مرورگر ها ، بهینه سازی بر اساس استاندارد های سئو و رعایت سئو تکنیکال و … ما کوههایی را برای ایجاد یک وب سایت که فراتر از انتظارات شماست حرکت خواهیم داد. همچنین پس از راه اندازی وب سایت شما می توانیم با بررسی نتایج Google Analytics و مشاوره در مورد SEO ، بازاریابی ایمیل و کمپین های تبلیغاتی ، به کسب و کار شما کمک کنیم تا به رشد خود ادامه دهد.

اگر سوال خود را در سوالات متداول پیدا نکردید، از طریق فرم روبه رو برای ما ارسال کنید

سوالات متداول اتوماسیون گردشگری

و پاسخ به سوالات شما

مهم‌ترین عامل برای ایستاذگی در جمع رقبا برای آژانس‌های مسافرتی چیست؟

طراحی یک وب سایت خوب برای آژانس مسافرتی برای ایستادگی در جمع رقبا حرف اول را می‌زند.

چرا وبلاگ در سایت‌های گردشگری مهم است؟

برای ارتقا سئو سایت وبلاگ‌ها اهمیت بالایی در سایت‌های گردشگری دارند. همچنین از طریق وبلاگ بیشتر می‌توانید توجه مخاطب را جلب کنید.

آیا پرگان سیستم در زمینه سئو نیز فعالیت دارد؟

بله. تیم پرگان سیستم سئو همچنین در زمینه طراحی سایت و سئو گردشگری نیز فعالیت می‌کند. از آنجایی که پرگان شناخت کافی از وب سایت و مخاطبان دارد می‌تواند مشاوره و راهنمایی‌های خوبی برای شما عرضه کند.

از ما بپرسید

سوال خود را برای ما ارسال کنید
اگر هنوز پاسخ سوال خود را پیدا نکرده اید از طریق فرم زیر برای ما ارسال کنید ما سریع پاسخ خواهیم داد.