تولید محتوای گردشگری
تولید محتوای گردشگری

تولید محتوای گردشگری

بازاریابی محتوا به یکی از استراتژی‌های اصلی جذب مشتری در صنعت گردشگری تبدیل شده است. تولید محتوای رسانه‌ای با کیفیت، پایه و اساس یک کمپین موفق را شکل می‌دهد. متخصصان ما در پرگان به شما در این مسیر کمک خواهند کرد.

 

اگر قصد دارید که آژانس مسافرتی آنلاین راه بیاندازید یا به دنبال ساخت و توسعه یک وبسایت یا اپلیکیشن با هدف معرفی و تولید محتوا در زمینه گردشگری و نهایتا جذب مخاطبان و گردشگران تا رسیدن به یک برند معتبر و ایجاد یک شخصیت ممتاز برای برندتان هستید، پرگان سیستم آماده است تا شما را در این زمینه کمک کند.

تولید محتوای گردشگری
تولید محتوای گردشگری

انواع روش‌های تولید محتوا گردشگری در پرگان

شما می‌توانید باتوجه به هدف‌گذاری‌تان از همه و یا ترکیبی از این روش‌ها استفاده کنید. اخبار تحلیلی، بلاگ، محتوای ویدئویی، پادکست، اینفوگرافیک، کتاب الکترونیک، مطالب آموزشی، مقاله سفید، گزارش، آمار و نظر سنجی و … تنها بخشی از روش‌های مرسومی هستند که در تولید محتوای گردشگری مورد استفاده قرار می‌گیرند. در پرگان سیستم با توجه به نیاز شما انواع محتوا به دو زبان فارسی و انگلیسی با کیفیت بالا و متناسب با سئو گردشگری تولید می‌شود و در اختیار شما قرار می‌گیرد. کافیست با مشاوران ما در تماس باشید.

 

 

تولید محتوا

محتوای متنی

مهم‌ترین و رایج‌ترین نوع محتوا، محتوای متنی است زیرا بیشترین حد از تعامل را می‌توان از این نوع محتوا دریافت کرد. پستهای وبلاگ، دفترچه راهنما و قوانین، کتاب الکترونیکی، نقل قول ها و … از انواع محتوای متنی را شامل می شوند.

تولید محتوا تصویری

تولید محتوای تصویری

محتوای تصویری محبوب‌ترین نوع محتوا است. این نوع محتوا مکمل محتوای متنی است و باعث می‌شود مخاطب برای مدت زمان بیشتری در وب‌سایت شما بماند. علاوه بر این محتوای تصویری بسیار در دسترس است و به راحتی می‌توان آن را در یک نگاه پردازش کرد و وجود آن، مخاطب را مجبور به خواندن محتوای مکتوب می‌نماید. عکس، فیلم کوتاه، انفوگرافیک‌ها یا تصاویر اطلاعاتی و… از انواع محتوای تصویری است.

محتوای ویدئویی

محتوای ویدئویی

محتوای ویدئویی، محتوایی ترافیک‌پذیر در وب‌سایت شماست. با گذاشتن محتوای ویدئویی می‌توانید مخاطب را برای مدت زمان بیشتری در صفحه خود نگه دارید و آنها را به خواندن مطالب وب‌سایت سوق دهید. همچنین لازم است که کلیپ‌هایی با کیفیت و حرفه‌ای تولید کنید تا مخاطب نسبت به تماشای آن ترغیب شود.

تولید محتوای گردشگری
تولید محتوای گردشگری

اهمیت تولید محتوای گردشگری

امروزه با افزایش تمایلات گردشگران برای مسافرت و گردش در مکان‌های مختلف، صنعت توریسم پیشرفت بسیاری کرده است. همچنین با توجه به پیشرفت تکنولوژی و دسترسی آسان به اینترنت و شبکه‌های اجتماعی، گردشگران به راحتی می‌توانند با آژانس‌های مسافرتی ارتباط برقرار کنند و در مورد هر مکانی که دلشان بخواهد تحقیق کنند و انبوهی از محتوای تولید شده مرتبط با آن مکان را بیابند و در نهایت مقصد خود را انتخاب کند.

آنچه که بر تصمیم گردشگران تأثیر بسزایی می‌گذارد فراهم آوردن محتوایی با کیفیت بالا جهت جذب آنها به خدمات گردشگری شما است. بنابراین یکی از عوامل موفقیت سایت‌ها، کیفیت محتوای تولید شده آنهاست.

تولید محتوا کاربردی و خوب کار بسیار تخصصی، سخت و پرهزینه است. یک محتوای خوب علاوه بر آنکه باید بتواند مخاطب را جذب وب‌سایتتان کند، باید باعث شود که گوگل اعتبار بیشتری به سایت شما دهد و در نتایج جست‌وجو سایتتان بالا بیاید. کارشناسان ما در پرگان با تجربه و تخصص فراوان در زمینه تولید محتوای گردشگری می‌توانند شما را در این زمینه کمک کنند.

محتوای خوب از نظر کارشناسان

یک نرم افزار رزرواسیون خوب باید بتواند به افزایش فروش و درآمد شما کمک کند. به عنوان صاحب یک کسب و کار یا یک مدیر فروش، ایده‌های زیادی برای افزایش فروش دارید. میخواهید روند کار از بازاریابی تا فروش محصول و وصول وجوه ساده‌تر و سریعتر انجام شود. نرم افزار رزرواسیون باید بتواند در این راه شما را یاری کند.

تولید محتوا دختر لپ تاپ به دست در حال صحبت با موبایل
تولید محتوا دختر لپ تاپ به دست در حال صحبت با موبایل
اگر سوال خود را در سوالات متداول پیدا نکردید، از طریق فرم روبه رو برای ما ارسال کنید

سوالات متداول اتوماسیون گردشگری

و پاسخ به سوالات شما

منظور از تولید محتوای گردشگری چیست؟

برای توسعه و پیشرفت یک وب سایت تولید محتوا نقش اساسی دارد. تولید محتوای گردشگری نیز به محتوای پیشرفته و جذاب یک وب سایت گردشگری که موجب پیشرفت آن سایت می‌شود می‌گویند.

با چه روش‌هایی می‌توان مخاطب را برای مدت زمان بیشتری در صفحه خود نگه داشت؟

با تولید محتوای ویدئویی، تصویری و متن مناسب می‌توان کاربران را بیشتر در صفحه نگه داشت و به صفحات دیگر وب سایت سوق داد.

پرگان سیستم در زمینه تولید محتوا چه کاری برای سایت‌های گردشگری انجام می‌دهد؟

پرگان سیستم باتوجه به نیاز سایت شما انواع محتواها به زبان انگلیسی یا فارسی را به صورت سئو محور انجام می‌دهد. 

از ما بپرسید

سوال خود را برای ما ارسال کنید
اگر هنوز پاسخ سوال خود را پیدا نکرده اید از طریق فرم زیر برای ما ارسال کنید ما سریع پاسخ خواهیم داد.