عکس نرم افزار گردشگری

نرم افزار گردشگری پرگان

نرم‌افزار فروش واقعی باید بتواند به افزایش فروش و درآمد شما کمک کند. به عنوان صاحب یک کسب‌وکار یا یک مدیر فروش، ایده‌های زیادی برای افزایش فروش دارید. می‌خواهید روندکار از بازار یابی تا فروش محصول و وصول وجوه ساده‌تر و سریع‌تر انجام شود. نرم افزار فروش باید در این راه شما را یاری کند.

از یک نرم افزار رزرواسیون خوب چه انتظاری دارید؟

توسعه نرم افزار گردشگری

توسعه پذیری سیستم

اطمینان از به بن بست نرسیدن، قابلیت بروز شدن و توسعه پذیری از جمله نکات مهمی است که از یک سیستم فروش خوب و کاربردی انتظار می‌رود.

آیکون نرم افزار گردشگری

قابلیت یکپارچگی

سیستم فروش به عنوان قلب تپنده یک مجموعه نیاز هست در چرخه گردش اطلاعات قرار گیرد تا از این طریق دسترسی راحت تری برای فروش محصول فراهم آورد.

دقت در نرم افزار

دقت بالا و عملکرد صحیح

زیاد بودن خطاها و عملکرد ناصحیح، عدم اعتماد کاربران به سیستم را بوجود خواهد آورد و در این صورت بازدهی سیستم کاهش چشمگیری خواهد داشت.

آیکون نرم افزار گردشگری

تعیین استراتژی فروش

سیستم فروش خوب به شما کمک می‌کند به اهداف مشخص‌شده خود دست یابید و همچنین بتوانید بر اساس قابلیت‌های آن، اهداف جدیدی مشخص کنید.

سریع تر از همیشه

برای اولین‌بار در ایران

ما همیشه سعی کردیم با استفاده از خلاقیت و نوآوری تیم جوان و با انگیزه پرگان و ترکیب آن با دانش فنی ، امکاناتی به سیستم‌های نرم افزاری خود اضافه کنیم که باعث پیشرفت آی تی در صنعت گردشگری شود. از این رو پس از بررسی های فراوان و پس از ماه‌ها تلاش تیم فنی شرکت پرگان سیستم، تونستیم از تکنولوژی پردازش تصویر در خواندن اطلاعات پاسپورت افراد استفاده کنیم و فراینده رزرو را برای کاربران خودمان ساده تر کنیم. این کار برای اولین بار در ایران دارد اتفاق میافتد و می‌تواند تبدیل به یک مزیت رقابتی برای سایت مشتریان ما در مقابل سایرین تبدیل شود.

با استفاده از این ماژول فرایند رزرو رو برای کاربران بسیار ساده تر و سریع تر از قبل انجام می‌شود و میزان رضایت از سایت شما افزایش پیدا می‌کند.

خدمات

ماژول‌های نرم‌افزار گردشگری پرگان

اتوماسیون گردشگری
اتوماسیون گردشگری

امکان مدیریت قرارداد ها و امور مالی، صدور تیکت، واچر، قرارداد، اینویس، درخواست خرید ، صورت حساب های مشتریان، ثبت اطلاعات خرید و فروش، محاسبه سود و …

رفتن به صفحه اتوماسیون گردشگری

طزاحی سایت گردشگری
طراحی سایت گردشگری

طراحی اختصاصی سایت گردشگری، با امکان رزرو آنلاین محصولات گردشگری، قابلیت فروش به همکاران، پنل تامین کنندگان، ایجاد صفحات مقصد جهت سئو مطالب و …

رفتن به صفحه طراحی گردشگری

وب سرویس
فعال سازی وب سرویس

امکان ارائه وب سرویس از محصولات خود و همچنین دریافت وب سرویس از سایر همکاران و فعال سازی آن بر روی وب سایت و اتوماسیون گردشگری پرگان

رفتن به صفحه فعال سازی وب سرویس

حسابداری گردشگری
حسابداری گردشگری

نرم افزار حسابداری آژانس های مسافرتی با قابلیت صدور سند اتوماتیک، تعریف کدینگ مالی، ارائه انواع تراز های حسابداری ، کلیه عملیات مربوط به بستن سال مالی و …

رفتن به صفحه حسابداری گردشگری

اپلیکیشن موبایل
اپلیکیشن موبایل

قابلیت تولید اپلیکیشن اندروید و IOS به صورت PWA با امکان رزرو آنلاین محصولات گردشگری، نمایش خدمات و امکانات سایت، قابلیت نمایش رزرو های انجام شده و …

رفتن به صفحه اپلیکیشن موبایل

باشگاه مشنریان
باشگاه مشتریان

قابلیت ارائه کد تخفیف، برگذاری کمپین های فروش، تبدیل امتیاز به تخفیف، نظر سنجی، ارسال پیامک به مناسبت های مختلف، جمع آوری اطلاعات مسافران و مشتریان و …

رفتن به صفحه باشگاه مشتریان

_

چرا نرم افزار گردشگری پرگان متمایز است؟

_
آیکون قیمت نرم افزار گردشگری

قیمت مناسب محصولات گردشگری

وب سرویس های اشتراکی پرگان نسبت به سایر رقبا نرخ های بهتر و مناسب تری دارند.

آیکون نرم افزار گردشگری

کامل بودن نرم افزار

امکانات اتوماسیون و زیر ساخت گردشگری پرگان بسیار کامل هست و تمامی نیاز های شما رو پوشش خواهد داد

آیکون توسعه نرم افزار گردشگری

قابلیت توسعه

نرم افزار گردشگری پرگان قابلیت توسعه داره، شما میتونین مرحله به مرحله اون رو ارتقاء بدید و یک سیستم کامل و جامع داشته باشید

آیکون امنیت نرم افزار گردشگری

امنیت و سرعت بالا

با توجه به برنامه نویسی اختصاصی نرم افزار و عدم استفاده از CMS های آماده مثل وردپرس، امنیت و سرعت کار با نرم افزار بسیار بالاست

چند قابلیت اساسی و مهم یک نرم افزار رزرواسیون خوب

یک نرم افزار رزرواسیون خوب باید بتواند به افزایش فروش و درآمد شما کمک کند. به عنوان صاحب یک کسب و کار یا یک مدیر فروش، ایده‌های زیادی برای افزایش فروش دارید. میخواهید روند کار از بازاریابی تا فروش محصول و وصول وجوه ساده‌تر و سریعتر انجام شود. نرم افزار رزرواسیون باید بتواند در این راه شما را یاری کند.

امکان تعریف انواع تخفیف‌ها و جوایز برای مشتریان

یکی از راه‌های افزایش فروش و جلب رضایت مشتریان، اهدای جوایز و تخفیفات بر اساس میزان خریدشان است. نرم افزار فروش باید بتواند ایده‌های شما را در این رابطه به شکل فرمول‌های محاسباتی دریافت کند. سپس بر اساس میزان خرید انجام شده برای مشتریان، جوایز و تخفیفها را محاسبه کند.

امکان تعیین نحوه پرداخت پورسانت بازاریابان و فروشندگان

یکی از عوامل موثر در انگیزه بازاریابان و فروشندگان برای تلاش بیشتر و فروش بالاتر، پرداخت پورسانت متناسب با میزان تلاششان است. نرم افزار فروش باید بتواند روشهای محاسبه مدنظر شما را دریافت کند. فروش بازاریابان را گزارش کند و پورسانت آنها را به طور دقیق محاسبه کند.

داشتن گزارشهای آماری دقیق از وضعیت فروش

نرم افزار فروش باید وضعیت موجود را به خوبی به تصویر بکشد. به شما گزارش دهد که کدام محصولتان پرفروش تر است، چه ماهها و فصولی بیشتر می‌فروشید.کدام مشتریان خرید بالاتری دارند.کدام فروشندگان عملکردشان بالاتر است. با داشتن چنین اطلاعاتی برنامه‌ریزی آینده فروش شما دقیقتر و نتیجه بخش تر خواهد بود.

اگر سوال خود را در سوالات متداول پیدا نکردید، از طریق فرم روبه رو برای ما ارسال کنید

سوالات متداول اتوماسیون گردشگری

و پاسخ به سوالات شما

چه چیزی به افزایش درآمد مدیر فروش یا صاحب یک کسب و کار کمک می‌کند؟

نرم افزار فروش واقعی و خوب می‌تواند به افزایش مشتری و درآمد صاحب یک کسب و کار یا مدیر فروش کمک شایانی کند. 

چرا نرم افزار گردشگری پرگان را انتخاب کنیم؟

زیرا نرم افزار گردشگری پرگان از قیمت، توسعه پذیری، کامل بودن نرم افزار، امنیت و سرعت فوق‌العاده‌ای دارد.

آیا نرم افزار فروش می‌تواند وضعیت موجود و لیست محصولات پرفروش را نمایش دهد؟

بله نرم افزار فروش وضعیت موجود، لیست محصولات پر فروش‌تر، ماه‌های پر فروش محصول و مشتریان وفادار را برای شما به تصویر می‌کشد.

از ما بپرسید

سوال خود را برای ما ارسال کنید
اگر هنوز پاسخ سوال خود را پیدا نکرده اید از طریق فرم زیر برای ما ارسال کنید ما سریع پاسخ خواهیم داد.