نرم افزار حسابداری آژانس مسافرتی

جهت درخواست مشاهده دمو حسابداری تماس بگیرید

شما می توانید با کارشناسان فروش شرکت تماس گرفته و دمو نرم افزار را به صورت اینترنتی مشاهده نمایید

نرم افزار حسابداری پرگان
نرم افزار حسابداری پرگان

ویژگی نرم افزار حسابداری پرگان

در تولید سیستم حسابداری پرگان توجه ویژه ای به فاز تحلیل و طراحی شده است. بر همین اساس از تجربیات و دانش کارشناسان و متخصصان خبره که در این زمینه فعالیت چشم گیری دارند، استفاده کرده و محصولی منطبق بر استانداردهای حسابداری و با وجود امکانات و ابزارهای جانبی که نیاز کاربران را کاملاً برطرف کرده و آن ها را از سایر نرم افزارهای مرتبط بی نیاز می کند، تولید و به بازار عرضه کرده است.

نرم افزار حسابداری گردشگری
امروزه با پیشرفت فناوری اطلاعات در زمینه رزرو آنلاین تور، بلیت و هتل، روش های سنتی دیگر جایگاهی در صنعت گردشگری ندارند و کسانی که پیشتر از روش های سنتی استفاده می کردند دیگر قادر به ادامه فعالیت خود نیستند. به همین دلیل با هدف مدیریت و رسیدگی ایده آل تر، فعالان این صنعت به سیستم های هوشمند، به روز و کامل نیاز دارند. به همین منظور شرکت پرگان سیستم، برای بهبود فعالیت این صنعت و سرعت دادن به عملکرد آن و در راستای طراحی سیستم یکپارچه ویژه آژانس های مسافرتی خود اقدام به تولید سیستم حسابداری که یکی از مهم ترین سیستم های این مجموعه می باشد، نمود.

نرم افزار حسابداری پرگان
نرم افزار حسابداری پرگان
آموزش حسابداری موبایل
آموزش حسابداری موبایل

چه کسب و کارهایی می توانند از این نرم افزار استفاده کنند؟

این محصول به صورت تخصصی برای آژانس های مسافرتی که به دنبال افزایش سرعت، دقت و نظم در مدیریت و امور داخلی خود هستند طراحی شده است. با امکانات پیشرفته این نرم افزار و همچنین متمرکز کردن فعالیت های آژانس در یک سیستم، امکان پیگیری، اطلاع رسانی، بررسی و گزارش گیری وجود خواهد داشت. این نرم افزار به طور تخصصی متناسب با نیاز فروشندگان حوزه‌های گردشگری طراحی شده است. مدیریت حسابداری آژانس‌های مسافرتی تفاوت بسیاری با بخش‌های دیگر دارد. لذا دارا بودن دانش مدیریت مالی و حسابداری و استفاده از استراتژی‌ها و تکنیک‌های مرتبط می تواند ابزاری ارزشمند برای گسترش و پیشرفت کسب و کار شما باشد.

 

امکان دسترسی به تأمین‌کنندگان
با استفاده از این نرم افزار، می‌توانید به انواع سیستم‌های رزرواسیون، اطلاعات هتل‌ها، بلیت‌ها، تورها به صورت آنلاین متصل شده و گزارش‌های مربوط به قیمت تمام شده تورها، فروش روزانه تورها، محاسبه سود هر قرارداد و … را دریافت کنید.

حسابداری پرگان

قابلیت تبدیل ارز
اتصال به نرم افزار رزرواسیون پرگان

تعیین حساب و صدور اتوماتیک اسناد

انطباق خودکار قرارداد ها

صورت حساب مشتریان و تامین کنندگان

سرچ شماره قرارداد

امکانات سیستم حسابداری پرگان

توضیحات

نرم افزار حسابداری، ویژگی های زیادی را به کسب و کار اهدا می کند

در این مقاله، می خواهیم به بررسی نرم افزار حسابداری بپردازیم و از مزایا و ویژگی های فوق العاده آن برایتان بگوییم. همچنین به تشریح نرم افزار حسابداری ویژه آژانس مسافرتی تحت عنوان پرگان سیستم نیز خواهیم پرداخت. اگر علاقه مند به دریافت اطلاعات پیرامون این موضوع دارید، لطفا تا انتهای این مقاله همراه ما باشید تا به اطلاعات جذاب و سودمندی دست یابید.

چگونه نرم افزار حسابداری می تواند به کمک مشاغل بیاید؟

همانطور که احتمالا متوجه شده اید، با پیشرفت علم و تکنولوژی، بسیاری از مشاغلی که در گذشته توسط نیروی انسانی انجام می شد، اکنون توسط سیستم های نوین تکنولوژی قابل انجام است. این موضوع برای نرم افزار حسابداری نیز صدق می کند. در گذشته که نیروی انسانی وظیفه انجام چنین مسئولیت هایی را بر دوش داشت، دارای مزایا و البته معایبی بود. از مزایا که بگذریم، معایبی همچون اتلاف وقت، کاهش انرژی و نتیجه ی غیر قطعی می توانست به شکست یا عدم دستیابی به موفقیت برای کارخانه یا شرکت منتهی شود. اگر بخواهیم این موضوع را به حسابداری بسط دهیم، می توانیم این مثال را بزنیم که اگر فعالیت های حسابداری و حساب و کتاب صورت های مالی به وسیله ی نیروی کار انجام شود، وقت زیادی باید صرف آن شود. از طرفی، ممکن است به دلیل سنگینی کار، خطای انسانی صورت بگیرد.

همین موضوع سبب شده است که یک محصول فوق العاده کاربردی به نام نرم افزار حسابداری به وجود بیاید. در چنین نرم افزار هایی، می توان به راحتی نسبت های مالی را محاسبه کرد و تنها در چند ثانیه، به امور حسابداری خود دست یافت. علاوه بر این، این نرم افزار ها به دلیل بهره مندی از الگوریتم های پیشرفته و عدم دخالت دست، دارای نتایجی بسیار دقیق و شفاف بوده و درصد بسیار کمی را می توان برای اشتباهات در نظر گرفت. نرم افزار حسابداری باعث شده است فعالیت هایی که در زمینه حسابداری انجام می شود، دارای بازدهی بیشتری باشند و امور حسابداری با سرعت و دقت بیشتری پیگیری شوند. نکته ی جالب درباره ی این نرم افزار ها، این است که می توان آن ها را در بخش انبارداری، مدیریت کالا، مدیریت حساب های بانکی و … مورد استفاده قرار داد.

دقت بالا، از جمله مزایای این نرم افزار ها می باشد

مزایایی که با استفاده از نرم افزار حسابداری می توان به آن ها دست یافت

همانطور که در توضیحات بالا متوجه شده اید، نرم افزار حسابداری می تواند کمک زیادی به مشاغل و کسب و کار ها نماید. از فعالیت های کوچک و آسان تا فعالیت ها سنگین و پیچیده، تماما به وسیله ی این نرم افزار ها قابل اجرا می باشد. همین موضوع باعث می شود از کار با این نرم افزار، لذت ببرید. به وسیله ی این نرم افزار ها، می توانید فعالیت های خود را زیر نظر بگیرید و از بلاتکلیفی خارج شوید. مزایایی که در صورت استفاده از نرم افزار های حسابداری، به آن ها دست می یابید در زیر بیان شده است:

  1. سهولت در استفاده

اولین موضوعی که پس از استفاده از نرم افزار حسابداری از آن بهره مند می شوید، استفاده ی آسان و بدون مشکل از نرم افزار است. به دلیل تولید به زبان فارسی، راحتی کار با نرم افزار حسابداری می تواند بسیار لذت بخش باشد. در واقع اگر بار نخست باشد که از این نرم افزار استفاده می کنید، ممکن است مقداری گمراه شوید. اما پس از استفاده ی چندین باره از این نرم افزار، شما به مقدار کافی روی این نرم افزار اشراف پیدا می کنید و می توانید از انجام عملیات به وسیله ی آن، لذت کافی ببرید.

  1. هماهنگی و یکپارچگی با سایر نرم افزار ها

بسیاری از شرکت های بزرگ و کارخانه ها، به دلیل استفاده از نرم افزار های مختلف و گوناگون، نیازمند استفاده از یک نرم افزار حسابداری مفید می باشند تا بتوانند حساب ها و فعالیت های خود را به هم مرتبط کنند. در واقع در بسیاری از کسب و کار ها، شاید این می باشیم که شرکت مذکور، از یک سیستم CRM یا تجارت الکترونیکی بهره می برد. در چنین حالتی، انتقال تمام اطلاعات از یک منبع به منبع دیگری، بسیار وقت گیر و سخت می باشد. نرم افزار های حسابداری، این ویژگی را دارند که خود را با سایر نرم افزار های مرتبط، هماهنگ کنند و اطلاعات مناسب را از دیگر منابع و بدون سختی، دریافت کنند.

امکان اتصال نرم افزار حسابداری به حساب های بانکی میسر می باشد

  1. اتصال نرم افزار حسابداری به حساب های بانکی

اگر از گذشته تاکنون اقدام به حساب و کتاب و به طور کلی امور حسابداری کرده اید، احتمالا به یاد دارید که حتی در نرم افزار حسابداری، اقدام به وارد نمودن مشخصات و تراکنش های بانکی به صورت دستی می کردید. در گذشته این امکان وجود نداشت که تراکنش های حساب بانکی به صورت خودکار به این نرم افزار ها اضافه شود. در حال حاضر اما این امکان ارائه شده است و شرکت ها می توانند حساب های بانکی خود را به این نرم افزار ها متصل نمایند تا هرگونه تراکنش مالی بدون وقفه و با بالاترین دقت، وارد سیستم حسابداری شود. اگر مشرف به سیستم ها و ثبت های حسابداری باشید، حتما به این موضوع مهم ایمان دارید که تطابق حساب های بانکی با تراکنش ها، از امتیاز فوق العاده مهم و حیاتی برخوردار می باشد. اگر این حساب ها با هم در تضاد باشد، ممکن است کلیه فعالیت های حسابداری دچار خدشه شوند. بنابراین این امکان از ویژگی های بالقوه یک نرم افزار حسابداری می باشد.

  1. امنیت حساب ها

نرم افزار حسابداری در گذشته و برخی از آن ها در حال حاضر، به صورت نرم افزاری درون سیستم ها نصب می شوند. این حالت، این امکان را بوجود می آورد که در صورت آسیب دیدن حافظه کامپیوتر یا نوسانات برق، اطلاعات به صورت کامل یا جزئی، از بین برود. همین موضوع باعث شده است در حال حاضر بسیاری از این نرم افزار ها، به صورت ابری و تحت وب وجود داشته باشند. در چنین حالتی و ابری بودن نرم افزار حسابداری، امکان خطراتی همچون هک یا نفوذ به سیستم و حساب ها به صورت قابل توجهی کاهش پیدا می کند. در برنامه نویسی این برنامه ها، رمزنگاری های ویژه ای گنجانده شده است که از  بروز اطلاعات در برابر حملات، جلوگیری می کند.

امکان نفوذ به سیستم حسابداری در نرم افزار های ابری به میزان قابل توجهی کاهش یافته است

  1. امکان پشتیبانی و پاسخ به سوالات در نرم افزار حسابداری

معمولا برای هر نرم افزاری، مشکلاتی وجود دارد که پاسخ به آن ها، تنها توسط متخصصان این امور امکان پذیر است. نرم افزار حسابداری به دلیل حساب و کتاب های زیاد و ریزه کاری های زیادی که در آن وجود دارد، ممکن است با برخی از ابهامات رو به رو شود. در چنین مواقعی، وجود یک پشتیبان یا متخصص که بتواند با اشراف کامل به موضوع، پاسخ مناسبی را ارائه دهد، بسیار راهگشا و جذاب می باشد. در نرم افزار های حسابداری، این قابلیت گنجانده شده است که کارمندانی تحت عنوان متخصص در امور مشکلات نرم افزاری وجود دارند تا پاسخگوی مشکلات نرم افزاری کاربران در این زمینه باشند. همین موضوع سبب شده است هیجان استفاده از این نرم افزار دوچندان شود و کارایی آن به صورت شفاف تری، قابل لمس باشد.

  1. هزینه استفاده ی ناچیز

برای شرکت های بزرگ و کارخانه ها، این هزینه بسیار اندک بوده و در مقابل مزایای فوق العاده ی آن، بسیار ناچیز است.

استفاده از این نرم افزار ها، هزینه ی اندکی را در پی دارد

نرم افزار حسابداری، چه خدماتی را ارائه می دهد؟

خدماتی که یک نرم افزار حسابداری ارائه می دهد، بسیار گسترده بوده و نمی توان به تمام آن اشاره ای داشت. در این بخش، می خواهیم به ۳ خروجی مهم نرم افزار حسابداری که از اهمیت فوق العاده بالایی برخوردار اند، اشاره ای داشته باشیم.

  • یکی از اصلی ترین خروجی های نرم افزار حسابداری، ارائه صورت حساب سود و زیان می باشد. در این صورت حساب، نرم افزار مشخص می کند که به وسیله ی درآمد ها و هزینه هایی که یک کسب و کار داشته است، چه میزان سود یا زیان باید شناخته شود. به وسیله ی این قابلیت، کسب و کار ها می توانند مقدار درآمد خالص خود را مشاهده نمایند و براساس آن، اقدام به اخذ استراتژی مناسب کنند.
  • دومین خروجی مهم از نرم افزار حسابداری، صورت وضعیت مالی یا ترازنامه می باشد. در این صورت حساب مالی، سه عنوان مهم شرکت یعنی دارایی، بدهی و سرمایه مشخص می شود. اطلاعات جامعی که یک شرکت دارد از صورت وضعیت مالی مشخص می شود و این صورت حساب در کنار صورت حساب سود و زیان، از اهمیت بالایی برخوردار می باشند.
  • سومین خروجی مهم در نرم افزار های حسابداری، جریان نقدی شرکت می باشد. در جریان نقدی شرکت، عواملی که باعث ورود جریان نقدی به شرکت می باشد و عواملی که باعث خروج نقدینگی می شوند، بیان شده و به طور کلی، وضعیت عملیاتی شرکت مورد بررسی قرار می گیرد.

آیا آژانس مسافرتی نیازمند تهیه نرم افزار حسابداری می باشد؟

امروزه به دلیل گسترش کسب و کار ها و افزایش میزان مشتری، استفاده از نرم افزار حسابداری برای هر کسب و کاری، از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. با وجود توصیفات بالا، باید به این موضوع واکنش نشان دهیم که استفاده ی مطلوب از نرم افزار های حسابداری در کسب و کار، علاوه بر اشراف کامل به عملیات شرکت، باعث اتخاذ استراتژی های مهم جهت پیشبرد فعالیت های شرکت نیز می شود. آژانس های مسافرتی، به دلیل عملیات مهمی که در کسب و کار خود دارند، مستلزم استفاده از یک نرم افزار حسابداری ویژه می باشند. در واقع این نرم افزار، باید دسته بندی های مهم برای یک آژانس مسافرتی را داشته باشد.

آژانس های مسافرتی به دلیل تراکنش های زیاد، نیازمند نرم افزار حسابداری می باشند

استفاده از نرم افزار حسابداری برای آژانس مسافرتی، بسیار حائز اهمیت است. همچنین استفاده از یک نرم افزار ویژه که مختص چنین کسب و کاری نیز باشد، می تواند به نتایج مطلوب تری منتهی شود.

پرگان سیستم؛ یک نرم افزار حسابداری ویژه برای آژانس های مسافرتی

شرکت پرگان سیستم با اشراف به داشتن یک سیستم و نرم افزار حسابداری ویژه برای آژانس های مسافرتی، اقدام به تولید یک نرم افزار مفید و سودمند برای چنین کسب و کار هایی کرده است. این نرم افزار با داشتن قابلیت های جذاب و هیجان انگیز، می تواند به این کسب و کار ها در نیل به هدف خود، کمک زیادی کند. اگر یک آژانس مسافرتی دارید و نیاز به یک نرم افزار حسابداری قوی در این زمینه هستید، ما به شما نرم افزار حسابداری پرگان سیستم را پیشنهاد می دهیم.

کلام آخر

امروزه استفاده از یک نرم افزار حسابداری برای کسب و کار، از اهمیت بالایی برخوردار است. کمتر کسب و کاری در شرایط حاضر وجود دارد که از نرم افزار استفاده نکند. این نرم افزار ها به دلیل داشتن ویژگی های زیادی مانند بهبود عملکرد، کاهش خطا، افزایش سرعت و … دارای مزایای فوق العاده ای می باشند. در انتهای این مطلب، امیدواریم از خواندن آن لذت برده باشید و به مطالب سودمند و مفیدی دست پیدا کرده باشید.

خصوصیات

کسب و کار ها در گذشته برای مشخص نمودن سود و زیان خود، اقدام به جذب حسابدار و انجام عملیات سطحی می نمودند. در آن زمان، خبری از نرم افزار حسابداری نبود. در دوره کنونی و با پیشرفت روزافزون علم و تکنولوژی، کسب و کار ها بسیار پیشرفت کردند. با این پیشرفت، انجام عملیات حسابداری برای آن ها با یک ساز و کار ساده و قدیمی میسر نمی باشد. کارخانه ها و فروشگاه های زنجیره ای که تعداد تولید و فروش بالایی دارند، نیاز به یک سیستم قدرتمند که بتواند با سرعت و دقت، فعالیت ها را دسته بندی کند، دارند. به همین علت، نرم افزار حسابداری می تواند بسیار کارگشا و هیجان انگیز باشد. نرم افزار های حسابداری در حال حاضر، بخش زیادی از فعالیت های یک موسسه یا فروشگاه را پیش می برند. در چنین حالتی نیاز به جذب چندین حسابدار خبره نمی باشد.

اگر سوال خود را در سوالات متداول پیدا نکردید، از طریق فرم روبه رو برای ما ارسال کنید

سوالات متداول حسابداری آژانس مسافرتی

و پاسخ به سوالات شما

پرگان سیستم به چه دلیلی اقدام به تولید سیستم حسابداری کرده است ؟

به دلیل بهبود فعالیت و سرعت دادن به عملکرد در راستای طراحی سیستم یکپارچه ویژه آژانس‌های مسافرتی خود اقدام به تولید سیستم حسابداری نمود.

آیا فقط شغل‌های منرتبط با گردشگری می‌توانند از نرم افزار حسابداری پرگان استفاده کنند ؟

بله . این نرم افزار به صورت تخصصی متناسب با نیاز فروشندگان حوزه گردشگری طراحی شده است. 

آیا با استفاده از نرم افزار حسابداری پرگان به اطلاعات هتل‌ها و تورها دسترسی داشت ؟

بله. می‌توانید به اطلاعات هتل‌ها، تورها و غیره دسترسی کافی را داشته باشید.

از ما بپرسید

سوال خود را برای ما ارسال کنید
اگر هنوز پاسخ سوال خود را پیدا نکرده اید از طریق فرم زیر برای ما ارسال کنید ما سریع پاسخ خواهیم داد.