فالور اینستاگرام

افزایش فالوور در اینستاگرام

افزایش فالوور در اینستاگرام مهم‌ترین دغدغه هر کسب و کار در اینستاگرام است، چه صفحه بزینس باشد چه صفحه بلاگر شخصی!  جذب فالور واقعی در اینستاگرام تاثیر مستقیم در محبوبیت یا فروش پیج شما خواهد داشت. پرگان به کمک تبلیغات هوشمند پیج شما را به کاربران واقعی نشان داده و از میان آنها برای شما فالوور جذب می‌کند.

فالور اینستاگرام

سریع تر از همیشه

ارائه و اجرای راه‌های افزایش فالوور

پلتفرم پول‌ساز

 

یکی از برنامه هایی که در شبکه های اجتماعی مخاطبان بسیار زیادی در سراسر دنیا و کشورهای مختلف دارد برنامه اینستاگرام می باشد. اینستاگرام کاربردهای زیادی دارد و افراد از آن با توجه به نیاز خود استفاده می‌کنند.

برای مثال اگر قصد خرید دارید می‌توانید با جستجو در این برنامه به هدف خود برسید یا چنانچه قصد فروش لوازم خود را داشته باشید اینستاگرام می تواند برنامه ایده‌آلی برای شما باشد. بسیاری از افراد برای معرفی کسب و کارهای خود یا برای تبلیغات از اینستاگرام استفاده می‌کنند.

به دلیل حجم بالای کاربران، فضای بسیار خوبی برای معرفی محصولات و خدماتتان است و اگر با سیاست و استراتژی مشخصی پیش بروید می‌توانید مشتریان زیادی جذب کنید و فروش محصولات و خدماتتان را افزایش دهید.

یکی از موثرترین و پر بازده‌ترین روش تبلیغات اینستاگرامی ، تبلیغ پاپ آپ است، در این روش ما به واسطه زیر ساختی که فراهم کردیم، پیج شما رو به تعداد زیادی کاربر اینستاگرام نمایش می‌دهیم. با توجه به جذابیت پیج شما ، بازخورد های متفاوتی خواهید دید، از جمله افزایش فالور، دریافت تعداد زیادی دایرکت، لایک و کامنت، افزایش بازدید پروفایل و افزایش ایمپرشن و ریچ پست ها.

هدف پرگان معرفی این استراتژی‌ها و ارائه خدمات مربوط به افزایش جذب مخاطب در پیج اینستاگرام کسب‌وکارهای مربوط به صنعت گردشگری است. در ادامه به بخشی از خدمات پرگان در این خصوص می‌پردازیم.

بررسی اجمالی خدمات جذب فالوور در پرگان

در پرگان انواع خدمات مرتبط با اینستاگرام از جمله جذب فالوور، افزایش دایرکت و… انجام می‌شود.

توسعه نرم افزار گردشگری

افزایش فالوور

استفاده از تبلیغ پاپ آپ منجر به جذب ۲۰۰ الی ۲۰۰۰ فالور برای پیج شما خواهد شد

آیکون نرم افزار گردشگری

افزایش لایک

امار لایک پست‌های خود را قبل و بعد از تبلیغ پاپ آپ مقایسه کنید، شگفت زده خواهید شد

دقت در نرم افزار

افزایش دایرکت

چند دقیقه پس از اجرای تبلیغ پاپ آپ، کافیست پیج خودتون رو رفرش کنید، باور کردنش سخته!

آیکون نرم افزار گردشگری

افزایش کامنت

هنگام اجرای تبلیغ پاپ آپ، احتمالا متوجه حجم کامنت‌ها نخواهید شد، سر فرصت به کامنت‌ها پاسخ بدید!

اهمیت جذب فالوور واقعی

  • فروش محصولبه کمک اینستاگرام می توانید کالا یا محصولات خود را به فروش برسانید. اینستاگرام، پتانسیل زیادی جهت توسعه فروشگاه های اینترنتی دارد و به کمک آن به راحتی می توان با مخاطب ها ارتباط برقرار کرد و محصول خود را به فروش رساند.
  • معرفی خدماتشما می توانید با معرفی محصولات خود در صفحه اینستاگرام، به راحتی افراد را تشویق و ترغیب کنید که از خدمات یا محصولات شما استفاده کنند. به کمک اینستاگرام خدمات شما بیشتر دیده می شوند. این کار تاثیر باور نکردنی دارد.
  • کسب درآمدشما می توانید با ساخت یک صفحه در اینستاگرام و کار کردن روی افزایش فالوور آن و تولید محتوای کاربر پسند، خیلی سریع از پیج خود کسب در آمد کنید. انجام تبلیغات ساده ترین روش کسب درآمد در اینستاگرام می باشد.
  • برندیگیکی از موثر ترین روش ها جهت برندینگ محصول یا شرکت، ایجاد صفحه اینستاگرام و کار کردن بر روی محتوا و پست ها ی آن می باشد. شما با داشتن فالوور بالا و ایجاد یک پیج جذاب، کمک شایانی به برندینگ مجموعه خود می کنید.

عنوان بنر

توضیحات

با تبلیغ پاپ آپ به اکسپلور بروید

با توجه به تعداد زیاد بازدیدکنندگانی که از طریق تبلیغ پاپ آپ به پیج شما سرازیر خواهند شد قطعا پست های شما تعداد قابل توجهی بازدید، لایک و کامنت پیدا خواهند کرد.

با در نظر گرفتن افزایش آمار ، ریچ، ایمپرشن، لایک ، کامنت و سیو پست‌های شما، قطعا جایگاه پست‌های شما در هشتگ ها بهتر شده و به مرور زمان شاهد رویت پست‌های خود در اکسپلور اینستاگرام خواهید بود.

تبلیغ پاپ آپ مناسب چه پیج هایی است؟

با توجه به سبک اجرای تبلیغ پاپ آپ ، اگر پیج شما مخاطب عام دارد، شک نکنید که از این تبلیغ بازخورد خوبی می‌گیرید.

در صورتی که یک پیج تازه تاسیس دارید و هنوز تعداد فالورهاتون زیر ۲ هزار نفر هست، بهتره ابتدا تعداد فالورهای خودتون رو افزایش بدید سپس اقدام به انجام این تبلیغ بکنید

افزایش فالوور از طریق تبلیغ پاپ آپ

افزایش فالور در این نوع تبلیغ کاملا به پیج شما بستگی داره. اتفاقی که در تبلیغ پاپ آپ اینستاگرام میوفته اینه که پیج شما به تعداد زیادی کاربر نمایش داده میشه، حالا اینکه چه تعداد از این کاربران شما رو فالو کنن، کاملا به جذابیت پیج شما بستگی داره، به صورت تجربی پیج شما میتونه از ۲۰۰ فالور تا ۲۰۰۰ فالور از این تبلیغ جذب بکنه. پس بهتره قبل از اینکه این تبلیغ رو امتحان کنید، یکم برای مخاطبانتون جذابیت ایجاد کنید.

معمولا استفاده از عکس مناسب برای پروفایل پیج اینستاگرام، نوشتن متن بیو خوب و جذاب، استفاده از عکس ها و محتوای جذاب برای ۱۰ پست آخر ، گذاشتن استوری ، برگزاری مسابقه و قرعه کشی ، تاثیر خیلی زیادی در جذب فالور برای پیج شما خواهد داشت.

 

عنوان بنر

توضیحات

اگر سوال خود را در سوالات متداول پیدا نکردید، از طریق فرم روبه رو برای ما ارسال کنید

سوالات متداول افزایش فالوور اینستاگرام

و پاسخ به سوالات شما

پرگان سیستم برای افزایش فالوور در اینستاگرام چه کاری انجام می‌دهد؟

پرگان با تبلیغات هوشمند پیج شما را به کاربران واقعی معرفی می‌کند و روز به روز به تعداد فالوور های واقعی شما اضافه می‌شود. همچنین از روش تبلیغات پاپ آپ برای پیشرفت پیج شما استفاده می‌کند. 

خدماتی که پرگان در زمینه افزایش فالوور در اینستاگرام ارائه می‌کند شامل چه مواردی است؟

افزایش فالوور، افزایش لایک، افزایش دایرکت و افزایش کامنت از جمله خدماتی است که پرگان سیستم در زمینه افزایش فالوور اینستاگرام ارائه می‌دهد.

برای رفتن به اکسپلور در اینستاگرام چه کاری باید انجام دهیم؟

تبلیغ پاپ آب موجب سرازیر شدن تعدادی از بازدیدکنندگان خواهد شد. سپس افزایش آمار، لایک کامنت و... باعث می‌شود که پست‌های شما در اکسپلور قابل رویت شوند.

چه زمانی به تبلیغ پاپ آپ اقدام کنیم؟

زمانی که تعداد فالوورهایتان تا حدودی بالا باشد و سپس اقدام به تبلیغ پاپ آپ مناسب است.

از ما بپرسید

سوال خود را برای ما ارسال کنید
اگر هنوز پاسخ سوال خود را پیدا نکرده اید از طریق فرم زیر برای ما ارسال کنید ما سریع پاسخ خواهیم داد.