وب سرویس پرتو

وب سرویس پرتو

وب سرویس فلای تودی یا پرتو از انواع وب سرویس موجود در ایران‌ است که مختص فروش خدمات گردشگری طراحی شده‌ است. این وب سرویس امکان دسترسی به افراد از سراسر ایران را می‌دهد. به همین دلیل به آسانی می‌توانید رزرو بلیط مسافرانتان را از طریق آن‌ انجام دهید. این وب سرویس مزایا و ویژگی‌های گوناگونی دارد که در این مقاله قصد داریم تا آن‌ها را به شما معرفی کنیم. پس پیشنهاد می‌کنیم که این مقاله را از دست ندهید.

وب سرویس چیست؟


پیش از هر چیز بد نیست با وب سرویس بیشتر آشنا شویم. وب سرویس در واقع نوعی رابط برنامه نویسی است که بر بستر وب اجرا می‌شود. این سیستم با استفاده از پروتکل‌های گوناگون باعث می‌شود تا بتوانیم به تبادل اطلاعات بین سیستم‌های مختلف بپردازیم. در واقع وب سرویس نوعی پل ارتباطی بین سیستم‌هاست. به بیان ساده‌تر در وب سرویس یک سیستم از سیستم دیگر سرویس دریافت می‌کند. این سرویس می‌تواند شامل رزرو بلیط، رزرو هتل، بیمه مسافرتی و غیره باشد. به نحوی که از سیستم تامین کننده خدمات را دریافت کرده و در اختیار کاربر قرار می‌دهد. با کمک وب سرویس امکان دسترسی شما به خیلی از خدمات مقدور می‌شود.

معرفی وب سرویس پرتو


جهان رو به پیشرفت است و تکنولوژی هر روز چهره جدیدی از خود نشان می‌دهد. وب سرویس تنها یکی از ابعاد فناوری است که امکان رزرو خدمات گردشگری را برای آژانس‌های مسافرتی مهیا کرده است. وب سرویس پرتو (فلای تودی) از آن دسته وب سرویس‌هایی است که امکان رزرو بلیط و هتل را در اختیارتان قرار می‌دهد. در این وب سرویس انواع پروازهای چارتری و سیستمی طراحی شده که کار شما را آسان می‌کند. چه بخواهید برای تور بلیط عرضه کنید و چه برای مسافران انفرادی هتل رزرو کنید وب سرویس پرتو گزینه خوبی است.

وب سرویس پرتو
وب سرویس پرتو

مزایای رزرو بلیط از وب سرویس پرتو


امنیت بالا یکی از اصلی‌ترین مزایای استفاده استفاده از وب سرویس فلای تودی است. به نحوی که درگاه‌های این فناوری با حفظ اطلاعات حساب شما باعث ایجاد یک تجربه مثبت می‌شوند. سرعت بالا وب سرویس نیز از دیگر مزایای آن است. به نحوی که طی مدت زمان کمی می‌توانید رزرو خود را انجام دهید. وب اسرویس پرتو پنل پشتیبانی هم دارد. این پنل قابلیت کنترل فروش و گزارش گیری دارد و در صورت یتغییر ساعت پرواز آن را به مسافر اطلاع می‌دهد

صفر تا صد وب سرویس فلای تودی


ویژگی‌های وب سرویس پرتو به موارد گفته شده ختم نمی‌شود. از آنجایی که این وب سرویس مختص آژانس‌های گردشگری طراحی شده خدمات متنوعی را شامل می‌شود. رزرو بلیط قطار و بیمه مسافرتی از جمله دیگر امکانات این وب سرویس است. همچنین می‌توانید با کمک آن از وب سرویس هتل‌های خارجی هم استفاده کرده و تنوع خوبی در خدمات آژانستان ایجاد کنید. به طور کل وب سرویس فلای تودی قصد دارد تا استراتژی قیمت‌گذاری را با محاسبه ارزان‌ترین قیمت پایه در نظر بگیرید. در ادامه به طور مختصر به خدمات این وب سرویس بیشتر می‌پردازیم.

وب سرویس پرواز داخلی


وب سرویس پرواز داخلی فلای تودی به ارائه خدمات رزرو بلیط در سریع‌ترین زمان می‌پردازد. امنیت بالا و سرعت خوب آن باعث شده تا آژانس‌های مسافرتی زیادی از وب سرویس فلای تودی استفاده کنند. البته بد نیست بدانید که این فناوری پروازهای داخلی را از طریق رزرواسیون آنلاین نیرا تامین می‌کند.

وب سرویس پرواز چارتری


وب سرویس فلای تودی پروازهای چارتر را به صورت یکپارچه در اختیارتان قرار می‌دهد. با این کار می‌توانید پروازهای چارتر را به صورت آنلاین با لوگو آژانس خودتان به فروش برسانید. لازم به یادآوری است که پروازهای چارتری فلای تودی توسط تامین‌کنندگانی مانند راویس، مقیم و سپهر ارائه می‌شوند.

وب سرویس پروازهای خارجی فلای تودی


وب سرویس پرواز خارجی پرتو به بیش از 900 ایرلاین معتبر از سراسر دنیا دسترسی دارد. اکثر این پروازها از طریق وب سرویس آمادئوس و گابریل تامین می‌شوند. همچنین پروازهای داخلی این سیستم نیز از طریق وب سرویس ماهان تامین می‌شوند. لذا با کمک وب سرویس فلای تودی بخش اعظم فروش رزرو بلیط شما به سادگی حل می‌شود.

وب سرویس هتل خارجی


یکی دیگر از ویژگی‌های وب سرویس پرتو امکان رزرو هتل خارجی است. این قابلیت به شما این امکان را می‌دهد تا بتوانید در سراسر دنیا اقدام به رزرو هتل کنید. امروزه سیستم‌های رزواسیون آنلاین خارجی متنوعی به وب سرویس فلای تودی خدمات می‌دهند. از جمله آن‌ها می‌توان به اکسپدیا EXPEDIA))، بوکینگ (BOOKING) و پرایس لاین PRICE LINE)) اشاره کرد.

ویژگی‌های وب سرویس فلای تودی


امکان مقایسه هتل
پوشش 100% هتل‌ها، هتل آپارتمان‌ها، هاستل و غیره
بیش از 900 ایرلاین معتبر داخلی و خارجی
امکان دسترسی به پکیج کامل بسته به نیاز سازمان
بالاترین کمیسیون دریافتی از ایرلاین‌ها
دریافت بیشترین سود فروش


جمع بندی


اگر قصد دارید تا انواع وب سرویس را دریافت کنید مجموعه پرگان در کنار شماست. تیم ما با ارائه انواع گوناگون وب سرویس تلاش دارد تا به فروش بیشتر شما کمک کند. پیشنهاد می‌کنیم که برای کسب اطلاعات بیشتر در این باره با همکاران ما تماس بگیرید و اطلاعات جدید را دریافت کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *