نرم افزارهای حسابداری آژانس مسافرتی

نرم افزارهای حسابداری آژانس مسافرتی

نرم افزارهای حسابداری آژانس مسافرتی یکی از اصلی‌ترین ابزار مورد استفاده در صنعت گردشگری است. می‌توان گفت که بدون حضور این قبیل از نرم افزارها هیچ داده‌ای از وضعیت مالی موجود نخواهید داشت. به تبع آن امکان تصمیم‌گیری هم وجود ندارد. آیا شما با انواع این نرم افزارها آشنا هستید؟ اگر قصد افتتاح آژانس مسافرتی خود را دارید لازم است در این باره بیشتر بدانید. پس پیشنهاد می‌کنیم که این مقاله را از دست ندهید.

چرا باید از نرم افزارهای حسابداری در گردشگری استفاده کنیم؟


امروزه عصر تکنولوژی است! سنتی بودن کسب و کار شما هیچ منفعتی ندارد و حتی باعث عقب ماندن شما از خواسته‌های مشتری می‌شود. تا چند سال قبل تمام براوردهای مالی آژانس‌های مسافرتی بر روی برگه انجام می‌شد. این امر معایب زیادی داشت که گم شدن یا آسیب دیدن اسناد تنها یکی از آن‌ها بود. اما با گسترش فناوری نرم افزارهای حسابداری گردشگری طراحی شدند که قابلیت‌های گوناگونی داشتند. به مرور زمان به امکانات آن‌ها افزوده شد. حالا با سیستم‌هایی رو به رو هستیم که ساده‌ترین کار را هم برایمان انجام می‌دهند. محاسبه اطلاعات مالی، صرفه‌جیی در زمان، دریافت گزارش و بایگانی اسناد از جمله مزایای نرم افزارهای حسابداری آژانس مسافرتی است. با استفاده از این نرم افزارها هم در زمان خود صرفه‌جویی می‌کنید و هم داده‌های شما دقیق‌تر پردازش می‌شوند.

معرفی بهترین نرم افزارهای حسابداری آژانس مسافرتی


در زیر به معرفی بهترین نرم افزارهای حسابداری آژانس مسافرتی می‌پردازیم تا بتوانید در این باره آگاهانه‌تر تصمیم بگیرید.

نرم افزار حسابداری پرگان


از جمله بهترین نرم افزارهای حسابداری برای آژانس مسافرتی پرگان نامیده می‌شود. این نرم افزار که توسط مجموعه پرگان سیستم طراحی شده است اسناد حسابداری شما را به صورت اتوماتیک صادر می‌کند. همچنین می‌توانید با کمک آن دفاتر مالیاتی تهیه کرده و مجموعه‌ای از اطلاعات را ذخیره کنید. نرم افزار حسابداری پرگان کاربری ساده‌ای دارد و طی مدت زمان کمی به آن مسلط خواهید شد. وجود سیستم ارزی، صدور سند کارمزدی، محاسبه سود و زیان، قابلیت اتصال به تمامی ایرلاین‌ها و حسابداری 6 سطحه از دیگر مزایای سیستم حسابداری پرگان است. اگر دوست دارید تا درباره آن بیشتر بدانید همکاران ما در طول ساعات کاری پاسخگو شما هستند.

ویژگی‌های نرم افزار حسابداری پرگان


تخصصی بودن نرم افزار برای صنعت گردشگری
داشتن 6 سطح کدینگ حسابداری (3 سطح اصلی و 3 سطح تفضیلی)
داشتن حساب‌های شناور
امکان اتصال به رزرواسیون‌های گردشگری

ویژگی‌های نرم افزار حسابداری پرگان
ویژگی‌های نرم افزار حسابداری پرگان

نرم افزار حسابداری فرانگر


یکی از نرم افزارهای حسابداری برای آژانس مسافرتی فرانگر نام دارد. این نرم افزار به شما کمک می‌کند تا بتوانید ارزهای معادل را ثبت کند. همچنین به واسطه آن می‌توانید گزارش خریدها و فروش‌های آژانس را به ثبت برسانید. نرم افزار فرانگر از جمله سیستم‌هایی است که به شما گزارش‌های متنوع مالی، تخفیفات و قراردادهای زیان‌ده و سودده را اعلام می‌کند. همچنین با کمک آن می‌توانید شماره یکتا و قبوض را پردازش کنید.

نرم افزار حسابداری آرتیمان


یکی دیگر از نرم افزارهای حسابداری آژانس مسافرتی آرتیمان نامیده می‌شود. این نرم افزار توسط شرکتی به همین اسم طراحی شده است و قابلیت تعریف کردن پرواز، تغییر قیمت در ایام خاص و دیگر امکانات پایه را دارد. همچنین با کمک آن می‌توان به فروش اینترنتی، معرفی تور، نظارت بر اتاق‌های گارانتی، پرداخت و غیره پرداخت. نرم افزار آرتیمان به شما کمک می‌کند تا بتوانید برای زمان پرداخت مبلغ محدویت زمانی تعیین کنید.

نرم افزار حسابداری کاروتیک


این نرم افزار منحصرا برای آژانس‌های مسافرتی طراحی شده است و بخش‌های متنوعی دارد. از جمله قسمت‌های آن می‌توان به خرید و فروش هتل، ارائه تور، کمیسیون کانتر، گزارش گیری و حسابداری اشاره کرد. همچنین با کمک آن می‌توان به فرم‌های ناجا و قراردادها دسترسی داشت. بد نیست بدانید که با کمک نرم افزار کاروتیک می‌توان کسری و اضافه بار را ثبت کرد و حواله انتقالی بین انبارها را بررسی کنید.

نرم افزار حسابداری توربار


با این سیستم جامع می‌توانید تمام امور را پردازش کنید. نرم افزار توربار در کلیه امور مربوط به تور، رزرواسیون و فرم‌های مربوطه به شما کمک می‌کند. همچنین می‌توان با کمک آن اطلاعات مشتریان را ثبت کرده و در بخش CRMاستفاده کرد. خوب است بدانید که نرم افزار توربار قابلیت یادآوری امور را دارد و برای تنظیم کارهای تور و امور آژانس می‌توانید روی کمک آن حساب کنید.

نرم افزار حسابداری توربار
نرم افزار حسابداری توربار

نرم افزار حسابداری آی سفر


آی سفر یکی دیگر از نرم افزارهای حسابداری آژانس مسافرتی است که بسیار مدرن طراحی شده است. این سیستم قابلیت صدور فاکتور، ارائه گزاش سود و زیان، محاسبه مبالغ و سیستم CRM دارد. همچنین برای تنظیم گزارش‌های خرید و فروش می‌توانید روی کمک آن حساب کنید. ابزارهای مالی نرم افزار آی سفر در سریع‌ترین زمان اطلاعات را تقدیمتان می‌کنند. به همین دلیل اگر خواهان نرم افزاری پیشرفته هستید آی سفر گزینه خوبی است.

نرم افزار محک


از دیگر نرم افزارهای حسابداری گردشگری می‌توان به محک اشاره کرد. با کمک این نرم افزار می‎‌توان به کاربران در سطوح مختلف دسترسی ارائه کرد. همچنین می‌توانید اسناد و مدارک را ویرایش کرده و آن‌ها ثبت کرد. مرتب‌سازی اسناد براساس تاریخ و ثبت دستی وخودکار مدارک نیز از دیگر کارهایی است که نرم افزار محک انجام می‌دهد. اگر هم بخواهید از مدارک کپی بگیرید یا سند افتتاحیه ثبت کنید این نرم افزار به شما کمک می‌کند.

نرم افزار حسابداری رهرو سیستم


رهرو سیستم یکی دیگر از نرم افزارهای حسابداری آژانس مسافرتی است که خدمات قابل قبولی ارائه می‌دهد. از جمله قابلیت‌های آن می‌توان به ارائه گزارش‌های مدیریتی و امکان تعریف کردن کدینگ حساب اشاره کرد. همچنین می‌توانید با آن گردش حساب دریافت کرده و به شکل جداگانه آن‌ها را بررسی کرد. اگر هم بخواهید بلیط‌های رزرو شده را بررسی کنید در عرض چند ثانیه این امکان به شما داده می‌شود.

نرم افزار حسابداری آژانس مسافرتی سازه حساب


سازه حساب یکی دیگر از نرم افزارهای حسابداری گردشگری است که کاربرد فراوان دارد. این سیستم پیشرفته قابلیت تعریف کاربران در سطح حسابدار، صندوق‌دار،مدیر و غیره را دارد. همچنین می‌توانید با آن کمیسیون هر کانتر برای قراردادها، اقساط مشتریان، گزارش‌های فسخ شده و غیره را بررسی کرد. البته نرم افزار سازه حساب کاربردهای دیگری هم دارد که امکان تعیین سقف اعتبار افراد یکی از آن‌هاست. تعیین 5 سطح قیمت برای کالا، ارتباط با دستگاه‌های کارتخوان و قابلیت تعریف گروه‌های کالایی به شکل درختی از دیگر امکانات این نرم افزار است.

نرم افزار حسابداری هوشمند نوین


این نرم افزار از جمله نرم افزارهای حسابداری آژانس مسافرتی است که مختص این کار درست شده است. اگر خواهان افزایش سرعت عمکلرد کسب و کار خود هستید این نرم افزار می‌تواند گزینه خوبی باشد. با کمک نرم افزار هوشمند نوین به انواع سیستم‌های رزرواسیون، بلیط، تور و فروش آنلاین متصل می‌شوید. همچنین می‌توانید گزارش فروش روزانه تور را ببینید. تعیین مشخصات پرواز، امکان تعریف هتل و چاپ قرارداد نیز از دیگر قابلیت‌های نرم افزار هوشمند نوین است. اگر هم بخواهید اقدام به براورد سود و زیان کنید در کمترین زمان این کار امکان‌پذیر است.

نرم افزار حسابداری سفر 360


نرم افزار سفر 360 یکی دیگر از بهترین نرم افزارهای حسابداری آژانس مسافرتی است که به شما کمک فراوانی می‌کند. با کمک آن می‌توانید از قرارداد صندوق‌ها، کانترها و اسناد حسابداری گزارش دریافت کنید. همچنین با داشتن بخش‌های مختلف هتل، تور و بلیط به شما در همه امور کمک کند. ثبت پروفایل مشتریان، دریافت تاییدیه برای دریافتی‌ها و دریافت مغایرت‌گیری از جمله کارهایی است که این سیستم انجام می‌دهد. البته این تمام وظایف نرم افزار سفر 360 نیست. با کمک آن می‌توانید سود و زیان را بررسی کرده و گزارش کار روزانه دریافت کنید.

جمع بندی


نرم افزارهای حسابداری آژانس‌ های مسافرتی تنوع خوبی دارند. اگر خواهان خرید و نصب این قبیل نرم‌افزارها هستید می‌توانید روی کمک پرگان سیستم حساب کنید. همچنین ما با ارائه نرم افزار حسابداری پرگان بهترین خدمات را تقدیتان می‌کنیم. برای اگاهی از شرایط تنها کافیست با کارشناسان ما تماس گرفته و از آن‌ها راهنمایی بخواهید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *