چرا طراحی سایت آژانس مسافرتی با وردپرس توصیه نمی‌شود؟

چرا طراحی سایت آژانس مسافرتی با وردپرس توصیه نمی‌شود؟

طراحی سایت آژانس مسافرتی اصولی‌تر از چیزی است که فکرش را بکنید. اگر کمی اهل دنیای وب باشید حتما نام وردپرس به گوشتان خورده است. این ابزار یک سیستم مدیریت محتوا است که با آن انواع سایت‌ها را طراحی می‌کنند. اما باید بدانید که با وردپرس نمی‌توان وب سایتی مناسب آژانس مسافرتی طراحی کرد. آیا از دلیل آن آگاه هستید؟ اگر دلیل آن را نمی‌دانید؛ این مقاله پاسخ تمام سوالات شما را می‌دهد. پس در ادامه همراه ما باشید و به اطلاعات مفیدی دست پیدا کنید.

وردپرس چیست؟


پیش از اینکه بدانیم طراحی سایت آژانس مسافرتی چگونه است بد نیست تا با وردپرس آشنا شویم. وردپرس نوعی سیستم مدیریت محتوا است که برای طراحی وب سایت ایجاد شده است. با کمک آن می‌توان انواع گوناگون سایت طراحی کرد و ان‌ها را بدون زحمت فراوان مدیریت کرد. جالب است بدانید که اکثر وب سایت‌های موجود در دنیا با وردپرس درست می‌شوند؛ لذا این سیستم محبوبیتی جهانی دارد. از وردپرس در طراحی انواع سایت فروشگاهی، خبری، وبلاگی و غیره استفاده می‌شود. اما باید بدانید که این سیستم اصلا برای طراحی سایت آژانس مسافرتی گزینه خوبی نیست.

وردپرس چیست؟
وردپرس چیست؟

چرا وردپرس برای آژانس مسافرتی گزینه خوبی نیست؟


وردپرس در دسته CMS (Content Management System) قرار دارد. یعنی سیستمی برای مدیریت کردن محتوا محسوب می‌شود. به همین دلیل زیرساخت مناسب برای رزرواسیون هتل یا رزرو بلیط ندارد. البته شاید با کمک پلاگین‌های مختلف بتوان قابلیت رزرو را ایجاد کرد که در آینده قابل توسعه نیست. این امر می‌تواند منجر به بروز مشکلاتی شود و کار شما سخت کند. این موارد اصلی‌ترین محدودیت‌های طراحی سایت آژانس با وردپرس است. این ویژگی‌ها باعث شده تا آژانس‌های مسافرتی برای طراحی سایت خود دست به دامن برنامه نویسی شوند.

بهترین گزینه برای طراحی سایت آژانس مسافرتی


تاکنون دانستیم که سایت وردپرس اصلا گزینه خوبی برای آژانس‌های مسافرتی نیست. اما این سوال مطرح است که طراحی سایت آژانس مسافرتی با چه ابزاری بهتر است؟ توصیه ما به شما سایت‌های کدنویسی شده است که توسط شرکت‌های حرفه‌ای مانند پرگان سیستم درست می‌شوند. در این نوع سایت‌ها از زبان‌هایی مانند ASP یا جاوا اسکریپت استفاده می‌شود که کار رزرو را برای کاربران آسان می‌کند. از آنجایی که این فعالیت تخصصی است باید آن را به یک تیم حرفه‌ای سپرد. در غیر اینصورت در خدماتی مثل وب سرویس، سئو، پشتیبانی و سرعت رزرو دچار مشکل خواهید شد. لازم به یادآوری است که بسته به بودجه، زیرساخت و منابع انسانی شما طراحی سایت نیز می‌تواند متفاوت باشد. لذا بهتر است از قبل با یک مشاور آگاه صحبت کنید.

ویژگی‌های سایت‌های کدنویسی برای آژانس مسافرتی


امکان طراحی دلخواه
قابلیت بالا در تغییر ظاهر سایت
شخصی سازی وب سایت
امکان استفاده از قالب خاص
ساختار قدرتمند سایت
قابلیت رزرو هتل و بلیط
امکان استفاده از وب سرویس

سئو سایت کدنویسی شده


حالا که با اصول طراحی سایت آژانس مسافرتی آشنا شدید لازم است تا درباره سئو سایت هم بدانید. خوب است بدانید که سئو سایت‌های کدنویسی شده تا حدودی با سایت وردپرس متفاوت است. در این شیوه کدهای سایت باید برای موتورهای جستجو در دسترس قرار بگیرند. برای این کار متون سایت و تصاویر باید دارای تگ ALT باشند. به یاد داشته باشید که تعیین کردن تگ یک رکن اساسی در سئو سایت کدنویسی شده است. همچنین چینش کدها باید به گونه‌ای باشد که از سرعت سایت کاسته نشود و این امر نیازمند تخصص زیاد است.

سوالات متداول


در ادامه به سوالاتی که ممکن است ذهن شما را به خود مشغول کرده باشد پاسخ می‌دهیم.

آیا امنیت سایت‌های کدنویسی شده بالاست؟


بله. از آن جایی که 0 تا 100 این امر تحت نظارت شما (تیم برنامه نویس) انجام می‌شود امنیت بسیار بالایی وجود دارد.

آیا طراحی وب سایت کدنویسی زمان بر است؟


بله. به دلیل اینکه دقت کار بالا است باید زمان بیشتری نسبت به وردپرس برای آن در نظر بگیرید.

طراحی سایت با چه کدهایی انجام می‌شود؟


HTML، CSS، جاوا اسکریپت و PHP

هزینه طراحی سایت کدنویسی شده چقدر است؟


هزینه پرداختی شما بسته امکاناتی که می‌خواهید در سایت ارائه دهید و حجم پروژه متغیر است.

طراحی سایت با بهترین شرایط


اگر قصد دارید تا اقدام به طراحی سایت آژانس مسافرتی کنید پرگان سیستم برایتان پیشنهادات ویژه‌ای دارد. برای آگاهی از ایده‌های ما تنها کافیست با شماره‌های موجود در سایت تماس بگیرید. همکاران ما در تمام ساعات کاری پاسخگو شما هستند و راهنماییتان می‌کنند

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *