راه های افزایش بازدید سایت گردشگری

راه‌های افزایش بازدید سایت

افزایش بازدید سایت گردشگری از جمله مواردی است که می بایست برای افزایش فروش آنلاین به آن توجه ویژه داشته باشید. اساس آمار منتشر شده توسط گوگل، بیش از 60 درصد مسافران و گردشگران قبل از اینکه مقصد خود را انتخاب کنند و یا تصمیم بگیرند چگونه می خواهند سفر کنند، به سراغ موتورهای جستجو می روند. در این میان، کسب و کارهای گردشگری و آژانس های مسافرتی آنلاین می توانند بازار سودمندی برای خود بوجود بیاورند. با داشتن سیستم رزرواسیون آنلاین، گردشگران با مشاهده ی آفرها و تورهای وب سایت شما، همان لحظه می توانند محصولات شما را خریداری کنند.

با این حال، رقابت اصلی میان بالا آمدن در صفحه سرچ گوگل و افزایش بازدید وب سایت است. زیرا هرچقدر آمار بازدید وبسایت شما بالاتر باشد و در صفحات اول سرچ گوگل قرار بگیرید، فروش بیشتری خواهید داشت. در این مقاله قصد داریم شما را با 6 روش افزایش بازدید از وب سایت گردشگری آشنا کنیم.

1. ارائه آنچه کاربران نیاز دارند


یکی از مهم ترین عوامل تأثیرگذار بر افزایش بازدید از وبسایت، تولید محتوای بدردبخور برای مخاطبانتان است. این کار مستلزم این است که ابتدا مخاطبان خود و نیازهای آن ها را به خوبی تحلیل و بررسی کنید. قبل از تولید هر گونه محتوایی ابتدا از خود بپرسید مخاطبنتان چه کسانی هستند و با چه هدفی ممکن است به سایت شما سر بزنند. اگر آژانس مسافرتی شما تور و پکیج های بخصوصی را می فروشد بنابراین باید روی آن محصولات تمرکز کنید ومخاطبان آن را بیابید.

ارائه آنچه کاربران نیاز دارند
ارائه آنچه کاربران نیاز دارند

2. استفاده از انواع روش های دیجیتال مارکتینگ


دیجیتال مارکتینگ این روزها به شدت می تواند برای وب سایتتان بازدید کننده جذب کند. کافی است با روش های مختلف آن آشنا شوید و سعی کنید از آنها در کمپین های تبلیغاتی خود استفاده کنید. برای اطلاع بیشتر از روش های دیجیتال مارکتینگ می توانید مقاله ای که به این بخش اختصاص داده ایم را مطالعه کنید.

استفاده از شبکه های اجتماعی نظیر تلگرام، واتساپ، اینستاگرام، لینکداین و …، تبلیغات کلیکی، بازاریابی محتوا، بهینه سازی سئو از جمله روش هایی است که می توانید برای افزایش بازدید از وب سایت گردشگری خود استفاده کنید.

3. استفاده از باکس FAQ (سوالات متداول)


یکی از روش های فوق العاده مؤثر برای افزایش بازدید سایت استفاده از سوالات متداول جهت پاسخگویی به مخاطبان است. برای مطالبی که در وب سایت قرار می دهید حتما باکسی مخصوص به پاسخگویی به سوالات مخاطبان اختصاص دهید. گاهی اوقات مشتریان عبارت های سوالی در گوگل سرچ می کنند، و گوگل با استفاده از الگوریتم RanlBrain، بهترین پاسخ ها را برای آن سوال ارئه می دهد. داشتن باکس سوالات متداول به ما کمک می کند که مخاطبان بیشتری جذب کنیم و ترافیک وب سایت را افزایش دهیم.

4. تمرکز بر کلمات کلیدی محدود


تمرکز بر کلمات کلیدی گسترده نه تنها سودی به شما نمی رساند بلکه وقت و هزینه شما را هم هدر می دهد. چند کلمه کلیدی که مختص خدمات آژانس شماست و به جذب مخاطب کمک می کند را انتخاب کنید و سعی کنید محتوایی که برای سایت تولید می کنید حول محور آن ها بچرخد. برای مثال اگر در زمینه تورهای خارجی متخصص هستید و به کشورهایی مثل مالزی و گرجستان تورهای زیادی می برید، کلمات کلیدی مانند تور بالی، تور تفلیس و … را در نظر بگیرید و محتوایی که تولید می کنید را جهت این کلمات کلیدی باشد.

تمرکز بر کلمات کلیدی محدود
تمرکز بر کلمات کلیدی محدود

5. بهره گیری از مدل های مختلف محتوا


بسیاری از وب سایت های آژانس مسافرتی از محتوای متنی برای معرفی خدمات تور استفاده می کنند. درحالی که با توجه به آمارهای ارائه شده، گردشگران بیشتر جذب محتوای ویدئویی و تصویری می شوند و بر اساس این نوع از محتوا اقدام به خرید تور می نمایند. بنابراین بهتر است این نکته را هنگام تولید محتوا برای سایت خود در نظر بگیرید.

6. بالا بودن سرعت و کیفیت وب سایت


داشتن زیر ساخت فنی قوی و با کیفیت با کدهای تمیز برنامه نویسی به افزایش سرعت، دقت و امنیت وب سایت کمک شایانی می کند. هنگامی که کاربری وارد وب سایت شود و برای مدت طولانی منتظر بارگذاری محتوای وب سایت بماند به احتمال زیاد از آن وب سایت خریدی نخواهد کرد و مدت زمان بسیار کمی در وب سایت می ماند و به سراغ وب سایتی می رود که سرعت بالاتری دارد و از خدمات آن بهره می گیرد. بنابراین هنگام طراحی وب سایت گردشگری خود به خوبی تحقیق کنید و از شرکت های رسمی و با سابقه در این زمینه مشورت بگیرید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *