آژانس مسافرتی تارازگشت

تارازگشت یکی از معتبرترین آژانس‌ها در زمینه‌ی گردشگری و در ارائه تورهای مسافرتی است. آژانس‌های مسافرتی مانند تارازگشت به دلیل پیچیدگی ونیاز به امنیت بالاتر توصیه می‌شود که از سایت کدنویسی شده به جای سایت وردپرسی استفاده شود. پرگان سیستم با رعایت نکاتی از این قبیل توانسته است سایتی با امنیتی فوق‌العاده با سرعت خوب، ظاهر ساده و کاربر پسند ایجاد کند. سایت‌هایی که مدریت آن‌ها برعهده پرگان سیستم است، تولید محتوای آن‌ها به صورت سئو محور انجام می‌شود و در گوگل از رتبه خوبی برخوردار‌اند. هر چقدر سایت سئو محور و دارای رتبه خوبی باشد، فروش بیشتری نیز خواهد داشت.

نمونه کار پرگان سیستم تارازگشت
نمونه کار پرگان سیستم تارازگشت

خدمات

ویژگی‌های سایت تارازگشت

سایت تارازگشت با طراحی اختصاصی دارای ویژگی های منحصر به فردی است که به برخی از آنها اشاره می‌کنیم.

آیکون سئو
متصل به انواع وب‌سرویس‌ها
  • وب سرویس بلیط آنلاین
  • وب سرویس آمادئوس
  • وب سرویس ماهان
  • وب سرویس بیمه مسافرتی
  • وب سرویس هتل
وب سرویس های مهم آژانس‌های مسافرتی
آیکون سئو
کامل‌ترین رزرواسیون
  • رزرو تورهای داخلی
  • رزرو تورهای خارجی
  • رزرو هتل‌های داخلی
  • رزرو هتل‌های خارجی
  • رزرو بلیط هواپیماهای خارجی
  • رزرو بلیط هواپیماهای داخلی

رفتن به صفحه طراحی گردشگری

آیکون سئو
مجله گردشگری

مجله گردشگری کامل دارای محتواهای با کیفیت که به سئو شدن کلیدواژه های بسیاری کمک کرده است.

رفتن به صفحه مجله گردشگری

ویژگی‌های تارازگشت

سریع تر از همیشه

مجله گردشگری تارازگشت

تخصصی گردشگری

یکی دیگر از بخش‌های مهم این سایت بخش وبلاگ‌ها است که برای بارگزاری محتواهای بروز طراحی شده است. کاربران می‌توانند با مطالعه این بخش اطلاعات جدیدی درباره نکات سفر، جاذبه‎‌های گردشگری و غیره را کسب کنند.

سریع تر از همیشه

طراحی منحصر به فرد UI و UX

 

 بخش طراحی UI و UX سایت تارازگشت به گونه‌ای طراحی شده است که تجربه کاربری خوش آیندی برای کاربر رقم می‌زند. در ظاهر این سایت از تصاویر باکیفیت و با الگوهای رنگی مناسب استفاده شده است. این سایت به گونه‌ای برنامه نویسی شده است که سرعت سایت برای بارگذاری صفحات کاربران در کمترین زمان ممکن انجام می‌شود. به دلیل ظاهر ساده و کاربر پسند بودن این سایت، کاربران می‌توانند به راحتی به اطلاعات مورد نیاز خود دسترسی داشته باشند.

ظاهر سایت تارازگشت
ظاهر سایت تارازگشت

سریع تر از همیشه

پرگان سیستم

گوشه‌ای از قسمت‌ها و امکانات سایت تارازگشت

 

سایت تارازگشت بخشی به نام تور دارد با کلیک روی هر یک از تورها اطلاعات مربوط به تور، قیمت، خدمات، هتل‌های مورد نظر در آن تور نشان داده می‌شود. این سایت قابلیت اتصال به وب سرویس و رزرو به صورت آسان و با کمترین زمان را دارد. 

از دیگر بخش‌های اختصاصی این سایت می‌توان به هتل‌های داخلی و خارجی اشاره کرد. همه اطلاعات هتل‌ها از جمله ستاره هتل، امکانات و آدرس روی نقشه را با یک کلیک و جستجو می‌توان دسترسی داشت. 

منوی دیگر سایت تارازگشت تماس با ما و ارتباط با ما است که اطلاعات دقیق راجع سابقه آژانس، ایمیل، آدرس دفتر حضوری و شماره تماس لحاظ شده است. 

پرواز خارجی یکی دیگر از بخش‌هایی است که پرگان سیستم برای سایت تارازگشت در نظر گرفته است. در بخش پروازهای خارجی اطلاعات و مشخصات خطوط هوایی، جزئیات پرواز، نمایش پروازهای موجود و رزرواسیون آنلاین را می‌توان مشاهده کرد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *