آژانس مسافرتی آرامش سفر 

سایت آرامش سفر یکی از معتبرترین آژانس‌های مسافرتی است که مدیریت سایت خود اعم از طراحی، سئو سایت، تورها و سایر اطلاعات را به شرکت پرگان سیستم واگذار کرده است. طراحان پرگان سیستم، سایت آرامش سفر را با طرح گرافیکی مناسب و در عین حال ساده اجرا کرده است. سئو در سایت‌ها اهمیت بالایی دارد که پرگان سیستم با اجرای آن نکات در تمامی سایت‌ها توانسته رتبه خوبی را در گوگل برای سایت‌ها کسب کند. سایت‌هایی که پرگان سیستم تولید می‌کند از امنیت، سرعت، رابط کاربر پسند و محیط ساده برخوردار است.

آرامش سفر
آرامش سفر

خدمات

ویژگی‌های سایت آرامش سفر

سایت آرامش سفر با طراحی اختصاصی دارای ویژگی های منحصر به فردی است که به برخی از آنها اشاره می‌کنیم.

آیکون سئو
متصل به انواع وب‌سرویس‌ها
  • وب سرویس بلیط آنلاین
  • وب سرویس آمادئوس
  • وب سرویس ماهان
  • وب سرویس بیمه مسافرتی
  • وب سرویس هتل
وب سرویس های مهم آژانس‌های مسافرتی
آیکون سئو
کامل‌ترین رزرواسیون
  • رزرو تورهای داخلی
  • رزرو تورهای خارجی
  • رزرو هتل‌های داخلی
  • رزرو هتل‌های خارجی
  • رزرو بلیط هواپیماهای خارجی
  • رزرو بلیط هواپیماهای داخلی

رفتن به صفحه طراحی گردشگری

آیکون سئو
مجله گردشگری

مجله گردشگری کامل دارای محتواهای با کیفیت که به سئو شدن کلیدواژه های بسیاری کمک کرده است.

رفتن به صفحه مجله گردشگری

نمونه سایت گردشگری
عکس سایت گردشگری

سریع تر از همیشه

مجله گردشگری آرامش سفر

تخصصی گردشگری

مجله گردشگری آرامش سفر یکی از پویاترین بخش‌های سایت است که همه روزه محتواهای جدید در آن بارگزاری می‌شود. موضوعات مختلف سفر اعم از جاهای دیدنی، نکات مربوط به سفر، اسکان و غیره در این بخش پرداخته می‌شود.

تیم محتوای ما تلاش کرده است تا با لینک سازی داخلی مقالات مختلف را به هم ربط دهد. این کار علاوه بر سئوی داخلی، بخش وبلاگ را قوی‌تر کرده است. این کار کمک می‌کند تا سایت آرامش سفر در گوگل از رتبه بالایی برخوردار باشد.

سریع تر از همیشه

طراحی منحصر به فرد UI و UX

 

در طراحی UI و UX تلاش کرده‌ایم تا هم سادگی و هم زیبایی سایت حفظ شود. همچنین تلاش کرده‌ایم تا ظاهر سایت طبق سلیقه و نظر کارفرما طراحی و رضایت او حفظ شود. کارشناسان ما با سال‌ها تجربه و تخصص در زمینه‌ UI و UX همواره در حال ارتقای ظاهر وبسایت هستند. هدف ما طراحی وبسایت کاربر پسند و در عین حال زیبا است تا مخاطبان بتوانند راحت‌تر با این وبسایت ارتباط برقرار کنند.

عکس سایت گردشگری

سریع تر از همیشه

پرگان سیستم

گوشه‌ای از قسمت‌ها و امکانات سایت آرامش سفر

 

یکی از امکانات سایت آرامش سفر معرفی تورهای خارجی است. به این منظور در منوی آن دو بخش تورهای خارجی و اروپایی در نظر گرفته است. در بخش تورهای خارجی با انواع تورهای گرجستان، ارمنستان و غیره روبرو هستید. در بخش تورهای اروپایی نیز انواع تورهای اروپا معرفی شده است. در این صفحات کاربر می‌تواند قیمت تور، خدمات و توضیحات مورد نیاز را مطالعه کند.

یکی دیگر از بخش‌ها در آرامش سفر رزرو تورهای داخلی مانند کیش، مشهد و غیره است. در بخش تورهای داخلی خدمات، تصاویر، قیمت و توضیحات تور توضیح داده شده است. همچنین قسمتی برای نظرات کاربران در نظر گرفته شده است. 

در قسمت منوی سایت آرامش سفر بخشی به عنوان ویزا اختصاص داده شده است. در آن بخش به معرفی ویزاهای کشور های مختف پرداخته شده است. کاربر می‌تواند درباره مراحل ویزا و دریافت آن اطلاعات کافی کسب کند. این بخش نیز همانند مجله گردشگری همواره با محتواهای جدید به روزرسانی می‌شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *