وب سرویس های گردشگری

امروزه با رونق تکنولوژی وب سرویس به یک عنصر اساسی در رزرو خدمات گردشگری بدل شده است. این سیستم از منابع موجود سرویس دریافت کرده و در کمترین زمان ارائه می‌دهد. به همین دلیل در صنعت گردشگری نقش مهمی در رزرو هتل، بلیط و غیره ایفا می‌کند. ما در تلاش هستیم تا با ارائه وب سرویس‌های گوناگون امکانات سفرتان را مهیا کنیم. از آنجایی که رزرو خدمات گردشگری تنها یکی از مزایای وب سرویس است؛ قصد داریم تا در ادامه موارد کاربردی موجود را به شما معرفی کنیم. پس در ادامه همراه ما باشید تا با کاربردهای وب سرویس در صنعت گردشگری بیشتر آشنا شوید.

وب سرویس، هنر استفاده از آی تی در صنعت گردشگری

پیاده سازی وب سرویس یکی از اساسی ترین و مهم ترین بخش های آی تی در گردشگری است که امروزه هر آژانس مسافرتی و یا کارگزاری باید از آن استفاده کند

 

پیاده سازی وب سرویس چگونه است؟

اولین گام برای پیاده‌سازی وب سرویس پیدا کردن یک شرکت فعال در این حوزه است. پس از عقد قرارداد و ارائه مدارک مربوطه وب سرویس برایتان تامین شده و در کمترین زمان در اختیارتان قرار می‌گیرد. در همین راستا پرگان سیستم به عنوان طراح وب سایت‌های گردشگری و انواع وب سرویس آماده خدمت‌رسانی به شماست. برای کسب اطلاعات بیشتر لازم است تا با شماره‌های موجود در وب سایت تماس بگیرید.

ویژگی های اتوماسیون گردشگری پرگان
ویژگی های اتوماسیون گردشگری پرگان

معرفی انواع وب سرویس‌های گردشگری

با کمک وب سرویس های گردشگری امکان رزرو بلیط و هتل از هرجا امکان پذیر است. اما مزایای وب سرویس گردشگری کم نیست و در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم.

وب سرویس نیرا

یکی از بهترین وب سرویس‌ها برای رزرو بلیط‌های داخلی و خارجی وب سرویس نیرا نام دارد. این سیستم آنلاین به روزترین پروازهای موجود را نشان می‌دهد و در امن‌ترین بستر امکان رزروشان را مهیا می‌کند. همچنین به شما این امکان را می‌دهد تا با رزرو سریع پیش از تکمیل ظرفیت پرواز بلیط مورد نیازتان را تامین نمایید. لازم به یادآوری است که ایرلاین‌های متعددی مانند قشم ایر، کیش ایر، کاسپین، زاگرس، آتا و وارش نیز بر روی وب سرویس نیرا فعالیت می‌کنند. لذا می‌توان گفت که این وب سرویس یکی از جامع‌ترین منابع برای رزرو بلیط هواپیما است. مراحل دریافت وب سرویس نیرا بسیار ساده است. برای انجام این کار آژانس مسافرتی باید ارائه مجوز بند الف خود و ارائه مدارک مورد نیاز به ایرلاین‌ها درخواست وب سرویس کند. سپس ایرلاین مربوطه پس از بررسی مدارک و دریافت ضمانت بانکی وب سرویس را در اختیار آژانس قرار می‌دهد. اگر خواهان کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه هستید پرگان سیستم در کنار شماست.

وب سرویس ماهان

یکی دیگر از وب سرویس‌های ارائه شده مربوط به شرکت هواپیمایی ماهان است. در واقع وب سرویس ماهان امکان رزرو پرواز در هرساعت از شبانه روز را به آژانس‌های مسافرتی می‌دهد. همچنین با داشتن پشتیبانی آنلاین در صورت بروز مشکل امکان پاسخگویی به افراد وجود دارد. از دیگر ویژگی‌های وب سرویس ماهان می‌توان به وب سرویس پیامکی نیز اشاره کرد که باعث می‌شود خدمات دقیق‌تر و سریع‌تر در اختیار افراد قرار گیرد. لازم به توضیح است که امکان گزارش گرفتن براساس نوع پرواز و مسیرهای پروازی و دریافت گزارش مالی از جمله امکانات وب سرویس ماهان است. همچنین ایجاد پنل اختصاصی، کنترل قراردادها، تعیین میزان دسترسی و کد تخفیف نیز از دیگر قابلیت‌های وب سرویس ایرلاین ماهان است.

وب سرویس پرتو

از دیگر انواع وب سرویس می‌توان به وب سرویس پرتو اشاره کرد که امکان رزرو انواع هتل را فراهم کرده است. افرادی که خواهان رزرو هتل داخلی و خارجی هستند می‌توانند با کمک آن بهترین گزینه را بیابند. به همین دلیل وب سرویس پرتو یک گزینه مناسب برای تورهای گردشگری است که به منسجم‌تر شدن برنامه سفر کمک می‌کند. همچنین به دلیل طراحی استاندارد خود تجربه یک خرید عالی را برای مشتریان رقم می‌زند. اگر قصد دارید تا با مراحل پیاده سازی وب سرویس‌ پرتو آشنا شویدمی‌توانید روی کمک همکاران ما حساب کنید. همچنین طراحی سایت آژانس مسافرتی و پیاده‌سازی سیستم رزرواسیون آنلاین از جمله خدمات است که برای متقاضیان انجام می‌دهیم.


وب سرویس ایران ایر

ایران ایر از جمله شرکت‌های هواپیمایی معروف ایران است که صده‌ها پرواز به مقاصد داخلی و خارجی دارد. وب سرویس ایران ایر نیز با هدف ارائه خدمات رزرو پرواز ایجاد شده تا نیاز مسافران را برآورده کند. سرعت بالا و امنیت خوب از جمله ویژگی‌های این وب سرویس است که یک خرید راحت را به ارمغان می‌آورد. همچنین دسترسی آسان آن به گونه‌ای است که همه افراد بتوانند با آن کار کنند. امکان ارسال پیامک نیز از دیگر مزایای وب سرویس ایران ایر است که نتیجه نهایی رزرو را اعلام می‌کند. برای طی کردن مراحل دریافت ب سرویس ایران ایر کافیست با این شرکت قرارداد ببندید. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با همکاران ما صحبت کنید.

وب سرویس بیمه سامان

یکی دیگر از مزایای وب سرویس امکان صدور بیمه نامه‌های مسافرتی است. وب سرویس بیمه سامان از جمله مواردی است که برای مسافران و آژانس‌های مسافرتی بسیار حائز اهمیت است. این وب سرویس امکان خرید انواع بیمه‌نامه برای مسافرت را مهیا می‌کند و در کمترین زمان آن را صادر می‌کند. وب سرویس بیمه سامان در سریع‌ترین زمان امکان خرید بیمه مسافرتی را فراهم کرده و خیال گردشگران را از بابت بیمه سفر راحت می‌کند. با پیاده سازی وب سرویس بیمه سامان تعرفه‌ها، چگونگی پوشش بیمه و شرایط بیمه به کاربران نشان داده می‌شود که در نهایت منجر به یک خرید قطعی و سریع می‌شود.

مزایای وب سرویس های گردشگری

با کمک وب سرویس های گردشگری امکان رزرو بلیط و هتل از هرجا امکان پذیر است. اما مزایای وب سرویس گردشگری کم نیست و در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم.

امکان رزرو خدمات از هرجا

با کمک وب سرویس‌های گردشگری می‌توانید از هر جا اقدام به رزرو خدمات کنید. به همین دلیل دیگر نیازی به مکاتبه یا مراجعه حضوری نیست. این کار سرعت انجام رزرو را بالا می‌برد.

دسترسی به بیشترین اطلاعات

با کمک وب سرویس‌های گردشگری به تعداد فراوانی از خدمات (مانند پرواز، هتل و غیره) دسترسی پیدا می‌کنید. لذا دیگر مجبور به ثبت اطلاعات دستی نیستید. سیستم به صورت اتوماتیک اطلاعات را برایتان آپدیت خواهد کرد و کار را برایتان آسان می‌کند.

ایجاد کدهای تخفیف و خدمات جانبی

از دیگر مزایای وب سرویس های گردشگری ایجاد کد تخفیف برای کاربران است. همچنین این امکان وجود دارد تا افراد پنل اختصاصی برای خود ایجاد کنند. ایجاد دفترچه تلفن مسافران نیز از دیگر قابلیت‌های وب سرویس های گردشگری است.

داشتن گزارش های آماری

وب سرویس های صنعت گردشگری به شما در گزارش‌گیری‌های مالی کمک می‌کنند. همچنین می‌توانید با آن‌ها وضعیت قراردادها و پرداخت‌ها را بررسی نمایید. این امر منجر به بهبود فرایندهای جاری کسب و کار شما می‌شود.

فعال سازی وب سرویس
فعال سازی وب سرویس

فعال سازی وب سرویس

برای فعال سازی وب سرویس و استعلام قیمت آن با شرکت پرگان سیستم تماس بگیرید.

شرایط مورد نیاز برای دریافت وب سرویس

داشتن مجوز فعالیت، عقدقرارداد وب سرویس با سازمان مربوطه

کمسیون و مارک آپ وب سرویس

برای هر قسمت به صورت مجزا امکان تعریف کمیسیون و مارک آپ وجود دارد. پس از پیاده سازی برای استفاده از امکانات مختلف این وب سرویس، آموزش‌های کوتاهی نیز نیاز است.